معاون استاندار خراسان رضوی گفت: برای شناسایی و افزایش شش درصدی حضور بانوان در پست‌های مدیریتی استان در سال جاری برنامه ریزی شده است.

افزایش حضور بانوان در پست‌های مدیریتی استان خراسان رضوی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جمع فرمانداران استان افزود: در سطح استان بانوان در عرصه‌های مختلف، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضور موثری دارند و در حوزه‌های اداری هم حضور بانوان در کنار مردان قابل توجه است، اما در حوزه پست‌های مدیریتی نیازمند استفاده بیشتر از ظرفیت آنان به تناسب توانمندی‌ها و تخصص‌ها هستیم.

وی گفت: با توجه بر تاکید رئیس جمهوری در به کارگیری بیشتر از توان بانوان در حوزه‌های مدیریتی بدین منظور تلاش بر آن است که این ظرفیت‌ها شناسایی شده و در حوزه‌های مربوطه به کار گرفته شود.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: فرمانداران باید به نقش و توان جوانان هم توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این راستا پارلمان جوانان خود مقدمه‌ای برای بهره گیری و شناخت بیشتر ظرفیت‌های این حوزه و تعامل با گروه‌های مختلف جوانان مستعد می‌باشد.
 
حسینی گفت: این پارلمان در اکثر شهرستان‌های استان فعال شده و در شهرستان‌های باقیمانده هم در هفته جاری راه اندازی می‌شود.

وی افزود: فرمانداران همچنین برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری هفته‌های فرهنگی شهرستان‌ها را ایجاد کرده تا حضوری پررنگ و موثرو بانشاط داشته باشند.

انتهای پیام//م. ن

افزایش ۶ درصدی حضور بانوان در پست‌های مدیریتی استان خراسان رضوی

برچسب ها: استانداری ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار