همزمان با آغاز به کار بیمارستان جدیدالاحداث رازی بانه در کردستان، اولین نوزاد بانه‌ای در یکی از اتاق‌های تک نفره مجهز ال. دی. آر بیمارستان متولد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: این نوزاد دختر با وزن ۳.۳۵۰ کیلوگرم از یک مادر ۲۷ ساله متولد شد و هم اکنون در وضعیت پایدار قرار دارد.

سید محی الدین سجادی با اشاره به راه اندازی اتاق‌های ویژه زایمان در این بیمارستان، افزود: اتاق ال. دی. آر به معنای مجهز بودن به تمام امکانات و نیز تحت اختیار بودن مادر باردار می‌باشد، به طوری که این اتاق‌ها علاوه بر داشتن تخت‌های ویژه، مجهز به یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی هستند و با وجود حمام مجزا، امکان حضور همراه درجه یک مادر را در هنگام زایمان فراهم می‌کنند.

وی همچنین افزود: امکانات و تجهیزات بیمارستان رازی، دارای بالاترین استاندارد‌های روز بوده و آماده ارائه خدمات به مردم این شهر است.

گفتنی است؛ پروژه بیمارستان ۹۸ تختخوابی بانه، با تلاش‌های جهادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اعضای هیات رئیسه و مدیران و کارکنان شبکه بهداشت و درمان بانه  اردیبهشت  ماه  تکمیل و همزمان با هفته سلامت راه اندازی شد.

انتهای پیام/م

راه اندازی پروژه بیمارستان ۹۸ تختخوابی بانه در هفته سلامت

 

برچسب ها: درمان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.