معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:بیماران تحت آموزش خود مراقبتی در این شهرستان قرار گرفتند.

بیماران اسدآبادی تحت آموزش خودمراقبتی قرار گرفتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الله بهرامی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه با آغاز هفته سلامت آموزش خود مراقبتی  به بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان قائم(عج) اسدآباد انجام شد، گفت: این آموزش‌ها، همزمان در تمام بخش‌های بیمارستان توسط مسئول آموزش، پرسنل بخش‌ها، دانشجویان همیار و با نظارت و هماهنگی مسئول آموزش به بیمار این مرکز صورت گرفت.

وی  بیان اینکه دربخش زنان مراقبت‌های بعد از عمل سزارین آموزش داده شد، خاطرنشان کرد:  مراقبت‌های بعد از جراحی به بیمار مورد جراحی سینوس پایلونیدال در بخش جراحی عمومی آموزش داده شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اینکه در بخش اطفال؛ در خصوص عفونت ادراری  به بیماران آموزش داده شد، گفت: در بخش داخلی؛ آموزش نحوه استفاده از اسپری و آسم‌یار مورد توجه قرار گرفت.

بهرامی با اعلام اینکه توزیع پمفلت و راهنمای خودمراقبتی به بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان،بیان کرد: ارائه این آموزش‌ها مداوم بوده و در هفته سلامت نیز ادامه خواهد داشت.

بهرامی از آموزش مراقبت‌های بعد از زایمان در بخش زایمان بیمارستان قائم(عج) اسدآباد خبر داد و افزود: دربخش ccu در خصوص مراقبت از بیماران قلبی آموزش دادیم.

انتهای پیام/ب

آموزش خود مراقبتی به بیماران اسدآبادی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.