ویژه برنامه های صدا و سیمای خراسان جنوبی در سالروز رویداد پر عظمت تاریخی شکست امپراطوری کفر آمریکا در صحرای طبس به روی آنتن می رود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛علیرضا آینه دار مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت:شبکه استانی سیمای خراسان جنوبی به منظور تحلیل و بررسی واقعه شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس و پیوند آن با مسائل روز جامعه ، مراسم ویژه ای را که ۵  اردیبهشت 1397 در محل صحرای طبس برگزار می شود،به صورت زنده ضبط و پخش خواهد کرد.

وی افزود:پخش ویژه برنامه « گرامیداشت سالروز  شکست آمریکا در صحرای طبس  » با تهیه کنندگی « غلامرضا شاهانی » از ساعت ۰۹:00 صبح روز ۵ اردیبهشت از شبکه استانی سیمای خراسان جنوبی ( خاوران ) آغاز می شود و تا پایان این مراسم ادامه خواهد داشت.  

علیرضا آینه دار گفت:سیمای شبکه خاوران در لابلای پخش زنده مراسم ، از حضور کارشناسان و مهمانان ویژه و پخش گزارش هایی مستند نیز برای تبیین و تحلیل این واقعه عظیم بهره خواهد برد .

مدیر کل صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی افزود:رادیوی خراسان جنوبی  نیز به مناسبت 5 اردیبهشت (سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس) با  برنامه  های متنوع روایت گر حادثه صحرای طبس خواهد بود.

وی اظهار کرد:پخش ویژه برنامه ی «روایت اعجاز» از ساعت 10:10 صبح تا 12:10 روز چهارشنبه ، پوشش مراسم صحرای طبس و پخش زنده سخنرانی آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان از برنامه های رادیو خراسان جنوبی در پنجم اردیبهشت ماه جاری ، سالروزشکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس است.

آینه دار خاطرنشان کرد :پخش برنامه زنده «رادیو شب» از محل فرستنده رادیویی طبس با حضور مسئولان شهرستان و شاهدان عینی حادثه و گزارش زنده آقای مسعود خسروی از شهر طبس از ساعت 21:40 تا 23 با اعزام تهیه کننده (علی جعفری جم)، صدابردار(مهدی امیرآبادی زاده) و گوینده (مسعود حسنی) به شهر طبس از برنامه های روز قبل از سالروز واقعه طبس خواهد بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی گفت:برنامه «شبهای ایران» در 30 دقیقه بامداد تا 2 بامداد روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت سال جاری از رادیو خراسان جنوبی در کل کشور پخش می شود که در این برنامه از طریق متن، بسته های صوتی، ارتباط تلفنی با شاهدان عینی و گزارش و غیره به موضوع حادثه طبس پرداخته می شود.

وی افزود:پخش ترانه «بهارکویر» با محوریت حادثه طبس و ترانه «آستان با وفا» با محوریت آستان مقدس حسین بن موسی الکاظم (ع) در فواصل پخش برنامه ها انجام خواهد شد.

آینه دار گفت:اعزام مسعود خسروی به عنوان گزارشگر در روز 5 اردیبهشت به شهرستان طبس و محل مسجد شکر و ارائه گزارش زنده به شبکه های استانی و سراسری،پخش بخش هایی از مراسم 5 اردیبهشت در محل مسجد شکر شهرستان طبس و پوشش  مراسم آستان  مقدس حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس به صورت گزارش و ارتباط با مسئولان، ارتباط تلفنی با شاهدان عینی حادثه در برنامه «نماشم» و «نسل  امروز»، ارتباط با مسئولان طبس در برنامه «صبح شرقی» در تاریخ  پنجم اردیبهشت سال جاری در مورد برنامه های این روز و پرداخت به موضوع از طریق گزارش و تلفن های مردمی و متن برنامه از دیگر برنامه های صدای مرکز خراسان جنوبی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی استفاده از تصاویر حادثه طبس در رادیونمای مرکز خراسان جنوبی، پخش تولیدات صدای مرکز از جمله ، نمایش رادیویی «کابوس دلتا» در چهارم اردیبهشت سال جاری از ساعت 23:15 تا 23:45 و برنامه کوتاه «حادثه طبس» در ویژه برنامه صبح  پنجم اردیبهشت و رادیو شب دوم اردیبهشت را از دیگر برنامه های رادیو خراسان جنوبی در این روز اعلام کرد.

وی همچنین پخش برنامه کوتاه «ایران من» با هدف معرفی شهر طبس،پخش مستند رادیویی «باد مأمور خداست» از تولیدات صدای مرکز در روز پنجم اردیبهشت ساعت 21 تا 21:30 و پخش دو میان برنامه حدیث ولایت (کلام مقام معظم رهبری) به مدت 5 دقیقه را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

انتهای پیام/غ

برگزاری مراسم سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس

برچسب ها: رادیو ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.