فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ارتش و سپاه برای پیشبرد اهداف نظام و نابودی دشمنان اسلام و کشور تا پای جای در کنار هم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اظهار داشت: اتحاد و همدلی ارتش و سپاه و بودن کنار هم یک نقطه ناامیدی برای دشمن ایجاد می‌کند و تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها را به هم می‌‌ریزد که باید تلاش و جدیت بر تقویت این اتحاد و همبستگی باشد.

وی افزود: همبستگی ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسانی که چشم دیدن وحدت ارتش و سپاه را ندارند و به دنبال ایجاد رخنه میان این دو نیروی مقدس نظام هستند، بوده و این افراد این را بدانند ارتش و سپاه برای پیشبرد اهداف نظام و نابودی دشمنان اسلام و کشور تا پای جای در کنار هم خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: ارتش معظم در طول دوران هشت سال دفاع مقدس همچون کوه‌های باصلابت مقتدرانه مقابل جنگ ظالمانه عراق و دشمنان ایستادگی کردند و امروز ما باید قدردان تلاش‌های این نیرو‌ها باشیم که در تمامی برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز پشتیبن نظام و انقلاب بوده‌اند.

بابازاده با قدردانی از تلاش‌های فرماندهی تیپ 40 متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی برای تلاش‌ها و فعالیت‌ها در راستای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های تیپ 40 ارتش در اردبیل گفت: انتظار می‌رود این فعالیت‌ها در سطح استان گسترش یابد که تلاش می‌کنیم تا همکاری و مشارکت سپاه را در اینحوزه افزایش و ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ع

اتحاد ارتش و سپاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.