رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان گفت: در شهر اصفهان 15 هزار و در استان اصفهان بیش از 20 هزار نفر در آزمون حفظ قرآن کریم در رشته‌های مختلف شرکت کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور امروز و در آستانه روز و هفته جوان درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اصفهان که با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری شهرستان اصفهان برگزار شد، با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق جامعه 10 میلیون نفری حافظان قرآن، یادآور شد: در چند سال اخیر حرکت های خوبی در این زمینه صورت گرفت و به همین دلیل است که از مدیران فرهنگی اصفهان به دلیل پیشتازی در تربیت حافظان قرآن کریم، تقدیر می‌شود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان نیز با انتقاد از توجه نکردن به جوانان خاطرنشان کرد: در جامعه باید امثال شهید حججی پیدا شوند تا متوجه شویم چه جوانان نابی داریم که قدر آن‌ها را نمی‌دانیم؛ امروز جوانان بسیاری علاقه‌مند به معنویت هستند و دلیل این مدعا حضور پرشور جوانان در مراسم‌ معنوی و انس با قرآن است.

در این جلسه رئیس منطقه یک بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان نیز تصریح کرد: خانواده ایثارگران به دلیل نداشتن شغل، بیکاری و مسائلی از این دست به شدت سرخورده شدند و امید و نشاط اجتماعی خود را از دست دادند؛ 11 هزار فرزند ایثارگر زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان هستند.

قدمعلی حیدری اذعان داشت: 14 هزار دانشجو زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان هستند که 60 درصد آن‌ها در شهر اصفهان تحصیل می‌کنند و ستادهای شاهد و امور ایثارگران آماده همکاری با نهادهای مختلف برای افزایش نشاط و شادی این قشر است.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اصفهان

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.