لیست داوران تنیس روی میز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توسط کنفدراسیون آسیا (ATTU) منتشر شد.

داوران ایرانی تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی قضاوت می‌کنندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، لیست داوران تنیس روی میز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توسط کنفدراسیون آسیا (ATTU) منتشر شد.

طی این لیست حمید رضا صباغیان و سیمین رضایی داوران بلوبج کشورمان جهت قضاوت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا انتخاب و دعوت شدند.

این برای اولین بار در ادوار برگزاری بازی‌های آسیایی می‌باشد که جامعه داوری کشورمان با دو داور بلوبج در این رویداد مهم ورزشی قاره کهن حاضر می‌شود.

حمید رضا صباغیان با سابقه قضاوت در چند دوره مسابقات جهانی و المپیک ۲۰۱۲ لندن و سیمین رضایی با سابقه چند دوره قضاوت در مسابقات جهانی و آسیایی و از جمله قضاوت بازی فینال انفرادی مسابقات جهانی ۲۰۱۷ دوسلدورف، در بازی‌های آسیایی حضور می‌یابند.

قابل ذکر است که ماه گذشته این دو داور بلوبج کشورمان جهت قضاوت در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ هالمستاد نیز پذیرش شده و ۸ اردیبهشت ماه سال جاری عازم سوئد می‌باشند.

فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) در سال‌های اخیر قضاوت در رویداد‌های مهمی همچون بازی‌های آسیایی، المپیک، مسابقات جهانی و تور‌های جهانی از جمله تور‌های پلاتینیوم را با اولویت دعوت از داوران بلوبج مد نظر قرار داده که در دو سال گذشته سیاست‌های فدراسیون تنیس روی میز ایران نیز در بخش تربیت داوران بین المللی و اعزام‌ها، در همین راستا برنامه ریزی گردیده است.

از طرفی نسیبه دلیر هروی داور بین المللی و وایت بج کشورمان نیز از ماه گذشته در تیم مدیریتی مسابقات جهانی هالمستاد سوئد انتخاب و دعوت شده که هم اکنون جهت هماهنگی‌های لازم در محل برگزاری مسابقات بسر می‌برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار