سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت:نقش موزه خراسان بزرگ در پذیرایی و میزبانی از زائران و گردشگران نوروزی، ارزشمند و افزایش ۴۵ درصدی بازدید کنندگان این موزه در این ایام، قابل تقدیر است.

موزه خراسان بزرگ میزبان شایسته زائران نوروزی بودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛مهدی فروزان در بازدید از موزه خراسان بزرگ گفت:موزه خراسان بزرگ یکی ازگنجینه‌های بزرگ و عظیم و بی نظیر ایران و استان است که نمایش تاریخ و اعصار ایران را به زیبایی هرچه تمام انجام داده است و آثار به نمایش درآمده دراین موزه حیرت و شگفت انگیز است و بیننده را به وجد می‌آورد.

وی افزود: با دیدن این آثار با قدمت و عظمت تاریخ ایران اسلامی و دست ساخته‌های نیاکان خودمان به خوبی آشنا می‌شویم و به هنر آن‌ها افتخار می‌کنیم.

فروزان  گفت : موزه خراسان بزرگ به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در کنار مضجع شریف امام رضا (ع) و مکان مناسبی برای برگذاری جشنواره‌ها و رویداد‌های فرهنگی است.

وی از بخش‌های مختلف موزه، نمایشگاه، بقایای انسانی و اسکلت‌های پنج هزار ساله شهر سوخته و آثار موزه‌ای، ۱۴ قرن هنر تاریخ و تمدن ایران دوره اسلامی، بازدید و با حضور در محل کار تمامی پرسنل موزه، از آن‌ها تقدیر و تشکر عمل آورد.

انتهای پیام//ز. ج
 

موزه خراسان بزرگ به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.