به مناسبت اعیاد شعبانیه گردهمایی بزرگ بانوان ورزشکار مشهدی با حضور بیش از ۳۰۰۰ بانوی ورزش‌کار در بوستان حجاب برگزار شد.

گردهمایی بزرگ بانوان ورزشکار مشهدیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛حسن نوری مدیر تربیت بدنی شهرداری مشهد درباره‌ی هدف از برگزاری این برنامه‌ی تفریحی ورزشی، گفت: ایجاد امنیت و بهداشت روانی شهر و ساختن محیطی با نشاط و آرامش از سیاست‌های شهرداری و از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

وی افزود امیدواریم همشهریان و شهرداری بیش از پیش در این برنامه‌ها شرکت کنند و شاهد حضور گسترده‌تر و حمایت آن‌ها باشیم.

 مدیر تربیت بدنی شهرداری مشهد با اشاره به افزایش و تداوم برنامه‌های این‌چنینی، افزود: برنامه‌های مفرح و بانشاط دیگری از جمله پیاده روی ویژه کارکنان و همشهریان، رالی خانوادگی، بازی‌های کودکانه، تعریف تونل شادی و سرگرمی داریم که روزی بانشاط در کنار همشهریان بگذرانیم.

نوری گفت: همه‌ی نواحی و مناطق ۱۳ گانه مشهد می‌توانند در این برنامه‌های مفرح شرکت کنند. همشهریان می‌توانند هر گونه اطلاعات لازم در این باره را از شهرداری مناطق دریافت کنند.

مدیر تربیت بدنی شهرداری مشهد با اشاره به نبود زیرساخت‌های لازم در حوزه‌ی ورزش بانوان، گفت: این گروه از شهروندان کم‌تر در فضای ورزشی حضور پیدا می‌کنند. با این حال بیش از ۴۰ سالن ورزشی، صبح‌ها به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار دارد.

وی افزود: حضور زنان را در برنامه‌های متنوع آینده به صورت ۵۰ درصدی در نظر گرفته ایم. برنامه‌ها را به صورت کامل هم در اختیار بانوان هم آقایان قرار می‌گیرد. قطعا خانواده بیش‌تر می‌تواند در این گونه فعالیت‌ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام// م. ط
 

حضور ۳۰۰۰ بانوان ورزشکار مشهدی در بوستان حجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.