نماینده، ولی فقیه در استان یزد گفت: پلیس برای حفظ دین کار می‌کند و خداوند نیز پشتیبان آن‌ها است.

آسایش و آرامش مردم در گرو حضور پلیس در جامعه است

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله ناصری امام جمعه یزد در دیدار سردار اشتری فرمانده ناجا، با خیرمقدم و آرزوی توفیق روز افزون در ماموریت‌های پیش روی پلیس، گفت: امیدواریم بتوانیم به وظیفه و تکلیف اصلی خود عمل کنیم.


 وی با بیان اینکه با وجود توطئه‌های دشمنان و سوژه سازی‌های معاندین نظام، نیروی انتظامی با اقدامات شایسته خود خوش درخشید و عملکرد بسیار مطلوبی داشت، گفت: پلیس برای حفظ دین کار می‌کند و خداوند نیز پشتیبان آن‌ها است.

نماینده، ولی فقیه در استان، به مسائل مرتبط با حجاب و چالش‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: حل این مشکلات نیز به دوش ناجا است و بایستی برای این موضوع برنامه ریزی کند.

سردار اشتری هم در این دیدار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: نیروی انتظامی سال گذشته با توجه به مناسبت‌های پیش رو و حوادث رخ داده با لطف خداوند وظایف محوله را به خوبی در سراسر کشور انجام داد به طوری که ارزیابی پلیس نسبت به سال ۹۵ در همه ابعاد ارتقاء پیدا کرده است.

وی به اقدامات مطلوب پلیس در مناسبت‌های مختلف از جمله انتخابات، اربعین و ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: همه اقدامات در کمال امنیت و آرامش انجام شد.

فرمانده ناجا با اشاره به حوادث دی ماه سال گذشته، گفت: با کمک خداوند، هوشیاری مردم و تلاش پلیس، این حوادث با کمترین خسارت و با اقتدار توام با هوشمندی پایان یافت البته ناجا در انجام وظیفه خود از هیچ فداکاری دریغ نکرد و اعمال پلیس در این رابطه وزین و مقتدرانه بود.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات مطلوب پلیس در ایام نوروز امسال افزود: در سال جاری آمادگی داریم بیشتر از گذشته برای امنیت و آرامش مردم در خدمت آن‌ها باشیم.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: آسایش و آرامش مردم در گرو حضور پلیس در جامعه است و سعی داریم با برنامه ریزی و اقتدار، اهداف خود را به پیش بریم.

فرمانده ناجا در خاتمه با اشاره به کارنامه بسیار خوب استان یزد در سطح کشور، افزود: این موضوع با هدایت و هماهنگی دستگاه‌های امنیتی، استاندار و در راس آن‌ها رهنمود‌های حضرتعالی موثر بوده است.


انتهای پیام/ ا

پلیس برای حفظ دین کار می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.