معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و هنر یزد از برگزاری نشست سراسری روسا و معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جهاددانشگاهی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و هنر یزدبا اشاره به رسالت جهاد‌دانشگاهی در حوزه آموزش عالی گفت: ایجاد اشتغال و پرورش کارآفرینان یکی از مهمترین ماموریت‌هایی است که جهاد‌ دانشگاهی در قالب دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خود دنبال می‌کند.

محسن برزگری هدف از برگزاری نشست معاونان آموزشی دانشگاه‌های جهاد دانشگاهی کشور را تدوین نقشه راه آموزش عالی در جهاد‌دانشگاهی با محوریت اشتغال برای فارغ‌التحصیلان و کارآفرینان عنوان کرد و گفت: این نشست یک روزه، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه در محل دانشکده علوم‌انسانی دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‌شود.

وی تدوین نقشه راه آموزش عالی در جهاد دانشگاهی به درخواست معاونت آموزشی وزارت علوم در راستای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و کارآفرینان را محور کاری این نشست عنوان کرد .

 برزگری با بیان این که این رسالت با هم‌افزایی حوزه‌های پژوهشی و فناوری جهاد‌دانشگاهی به بهترین نحو در حال انجام است، ادامه داد: البته این توانمند‌سازی شامل اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز می‌شود که با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌هایی برای اعضا جهت ارتباط موثر آن‌ها با صنعت، محیط‌های کسب و کار و مراکز پژوهشی و فناوری، محقق می‌شود.

وی در پایان از انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی بین مراکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی با صنایع و محیط‌های کسب و کار در همین راستا خبر داد و یادآور شد: در واقع هدف اصلی از تدوین نقشه راه و برنامه‌ریزی در این حوزه، فراهم کردن زمینه‌های اشتغال با توجه به نیازسنجی محیط‌های کسب و کار است.

انتهای پیام/ی

 تدوین نقشه راه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کشور در استان یزد

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.