مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی از رشد ۴۸ درصدی بیمه شدگان کارگری تامین اجتماعی این استان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  تعدادی از نمایندگان کارگران، خانه کارگر، تشکل‌های کارگری و ان جی او‌های حامی کارگران صبح امروز با آقازاده استاندار نشست و گفتگوی صمیمانه داشتند.

بیدهندی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی در این نشست از رشد ۴۸ درصدی بیمه شدگان کارگری تامین اجتماعی استان مرکزی خبر داد.

بیدهندی افزود:در این راستا رتبه ۵ کشوری را کسب کرده ایم و در سال ۹۶ آمار بیمه شدگان استان ۲۹۹ هزارو ۲۸۲ نفرهستند.

نشست صمیمی نمایندگان کارگران با استاندار

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی هم در این نشست ضمن یادآوری اینکه استان مرکزی یک استان صنعتی و کشاورزی است گفت: باید همه تلاش کنیم تا صنعت استان از وضعیت کنونی بیرون آید وبه روز‌های طلایی و آرمان‌های گذشته نه چندان دور برگردد.

آقا زاده افزود: کارگران باید در فضای صمیمی و در چهارچوب قانون حرف‌ها و اعتراضات خود را بگویند و ما هم تلاش می‌کنیم تا مشکلات را با مدیریت کمتر کنیم.

در این نشست تعدادی از نمایندگان کارگران و جامعه کارگری مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

نرخ بیکاری در استان را ۷.۹ درصد تا پایان بهمن ۹۶

آبایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی هم در این جلسه نرخ بیکاری در استان را ۷ و ۹ دهم تا پایان بهمن ۹۶ اعلام کرد.

آبایی گفت: برای امسال برنامه‌های مدون و حمایتی از برنامه‌های مدون و حمایتی از کارگران و کارفرمایان در دستور کار داریم و در راستای رونق اشتغال و کالای ایرانی تولید‌کنندگان را حمایت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در خصوص کارگاه‌ها هم نسبت به سال ۹۵ رشد ۳۵ درصدی داشته‌ایم.

رشد ۴۸ درصدی بیمه شدگان کارگری تامین اجتماعی استان مرکزی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.