دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است و همواره برخی از این شایعات تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی مبنی بر انتقال بازیکنان از تیمی به تیمی دیگر با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.

اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به درخواست ۲۰۰ میلیون پوندی لوییس انریکه از تیم آرسنال است. انریکه خواستار آن است که در صورتی که به عنوان سرمربی تیم آرسنال انتخاب شود این مبلغ را گرفته و با آن بازیکنانی در سطح بالای فوتبال را خریداری کند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

ترس افزایش قیمت فروش گریزمان در جان بارسلونا

  • تیم بارسلونا به دنبال آن است تا آنتونی گریزمان را در نقل وانتقالات تابستان با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو جذب کند. بارسلونا بسیار جدی‌تر از سایر تیم‌ها از جمله منچستریونایتد و پاریس سن ژرمن خواستار جذب این بازیکن است. در یکی از بند‌های قرارداد آنتونی گریزمان قسمتی مبنی بر افزایش قیمت این بازیکن تا مبلغ ۱۴۰ میلیون یورو تا قبل از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه وجود دارد که این موضوع می‌تواند باعث ناراحتی مسئولان تیم بارسلونا شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

چلسی به دنبال جدای آنتونیو کونته

  • مسئولان تیم چلسی به دنبال این هستند تا با آنتونیو کونته، سرمربی این تیم قطع همکاری کنند. این سرمربی نتوانست در این فصل از مسابقات فوتبال اروپا نتیجه خوبی را به دست آورده و جایگاه خوبی را برای تیمش در جدول لیگ برتر انگلیس بدست آورد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

استیون جرارد سرمربی رنجرز می‌شود

  • مسئولان باشگاه رنجرز به دنبال آن هستند تا استیون جرارد، اسطوره تیم لیورپول را به عنوان سرمربی خود به خدمت بگیرند. این بازیکن با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است. این اولین بار است که استیون جرارد به عنوان یک مسئول و یا سرمربی فعالیت می‌کند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پریرا ساز جدای کوک کرد

  • آندرس پریرا بازیکن تیم منچستریونایتد به دنبال آن است تا در نقل و انتقلات تابستان از این تیم جدا شده و به تیم دیگری بپیوندد. این بازیکن دلیل اصلی جدایی خود را از تیم منچستریونایتد، تعداد کم حضورش در ترکیب شیاطین سرخ دانسته و می‌خواهد تا در یک تیم به صورت ثابت به زمین رفته و برای آن تیم توپ بزند. این بازیکن تا سال ۲۰۱۹ با تیم شیاطین سرخ قرار داد دارد، اما باشگاه ایتالیایی یوونتوس تلاش بسیاری می‌کند تا این بازیکن را جذب کند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

انتهای پیام/

آخرین اخبار نقل وانتقالات فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.