دبیر جشنواره شعر سراسری «بهشت بیان» گفت:از برگزیدگان جشنواره سراسری شعر بهشت بیان در آیین اختتامیه این جشنواره تجلیل می شود.

عباس شاهزیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: پس از پایان فراخوان جشنواره شعر سراسری نهج‌البلاغه در 30 فروردین ماه 97، آثار ارسالی توسط هیأت داوران بررسی شد.

وی از انتخاب 5 برگزیده در این جشنواره خبر داد و افزود: علاوه بر انتخاب 5 برگزیده در این جشنواره، دو نفر دیگر نیز شایسته تقدیر خواهند بود.

دبیر جشنواره شعر سراسری «بهشت بیان» گفت: نغمه مستشارنظامی از کیش، جعفر عباسی از خراسان جنوبی، سید محمدمهدی شفیعی از قم، سید حسن رستگار از اصفهان و آرش علیزاده از رشت جزو برگزیدگان جشنواره سراسری شعر نهج‌البلاغه امسال هستند.

وی خاطرنشان کرد: میثم داودی از قم و سمیه تورجی از استان فارس شایستگان تقدیر این جشنواره هستند که در روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه به همراه 5 برگزیده دیگر در آیین اختتامیه این جشنواره تجلیل خواهند شد.

شاهزیدی با بیان این که اتاق بازرگانی استان اصفهان میزبان اختتامیه این جشنواره است، یادآور شد: اشعار برگزیده جشنواره شعر نهج‌البلاغه در این مراسم در حضور علما و مسؤولان استان اصفهان خوانده می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری اختتامیه جشنواره شعر بهشت بیان در اصفهان 

برچسب ها: اخبار هنرمندان ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.