به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی با حضور جمع کثیری از شرکت کنندگان در شهرستان جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شرکت کنندگان با قرائت زیارت ال یاسین و  پیاده روی گلزار شهدا به سمت ساختمان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی این شهر را پیمودند.

همایش پیاده روی در جیرفت + تصاویر

این همایش پیاده روی با برگزاری مسابقات طناب کشی، دارت و فریز بی همراه بود که تیم های برتر تقدیر و به 100نفر از شرکت کنندگان در پیاده روی نیز جوایزی مانند گوشی تلفن همراه، وسایل ورزشی و ... اهدا شد.

همایش پیاده روی در جیرفت + تصاویر

دکتر سید فریدون افضلی، معاون توسعه و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این همایش با اشاره به دستاوردهای طرح تحول سلامت در توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در جنوب کرمان گفت: در راستای ارتقای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه زیر پوشش دانشگاه، فضاهای زیادی احداث شده که در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری و تجهیز آنها در منطقه هستیم.

همایش پیاده روی در جیرفت + تصاویر

دکتر علی سالاری مقدم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز با اشاره به شعار هفته سلامت گفت: شعار هفته جهانی سلامت بر اساس ضرورت و نیاز همه کشورها انتخاب می شود که امیدواریم ما هم در کشور بحث سلامت برای همه در همه جا را به خوبی اجرا کنیم.

وی با اشاره به اهمیت عدالت در همه جوامع به ویژه در بین شیعیان افزود: عدالت در حوزه سلامت هم از اهمیت زیادی برخوردار است که دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول سلامت گام مهمی در این زمینه برداشته و یکی از مهمترین دستاوردهای آن کاهش پرداختی بیماران است.

همایش پیاده روی در جیرفت + تصاویر

سالاری مقدم با بیان اینکه نتایج اجرای طرح تحول سلامت در افزایش کیفیت و کمیت خدمات بهداشتی و درمانی موفقیت آمیز بوده، تصریح کرد: امروز شاهد این هستیم که در دورترین و محرومترین مناطق کشور نیر پزشک، ماما، پرستار و بهورز خدمات بهداشت و درمان را به مردم ارائه می کنند.

وی با اشاره به کاهش بیماری های غیر واگیر در زمینه ارتقای سلامت جامعه یادآور شد: ساماندهی بیماران سرطانی، خرید تجهیزات انجام پیوند، توسعه خدمات درمان نازایی و ... از جمله خدمات دولت در زمینه درمانی است که با اجرای طرح تحول سلامت محقق شده است.

انتهای پیام/ب

پیاده روی برای سلامتی در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار