سالن ورزشی دانش آموزی به یاد ستار اورنگ نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد در روستای نقاره خانه بویراحمد کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی این طرح با بیان اینکه این سالن اهدایی توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخته می‌شود گفت: علاوه بر این سالن پارسال هم کار ساخت مجموعه ورزشی چمن مصنوعی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نفت در این روستا شروع شد که هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

زارعی از تامین ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در مرحله اول برای اجرای اصلاح مسیر جاده روستای نقاره خانه به یاسوج و تامین آب ۷۰۰ هکتار از اراضی حاصلخیز کشاورزی این روستا خبر داد و افزود:این اعتبار با تفاهم نامه‌ای که با وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی منعقد شد از محل منابع ملی تامین شده است.

وی همچنین از انعقاد تفاهم نامه‌ای دیگر با وزارت نفت به منظور گازرسانی به روستا‌های منطقه دلی خمسیر بخش کبگیان خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه در مرحله اول برای شروع این طرح یک میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای اجرای آن اختصاص یافت.

زارعی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک عملیات اجرایی این طرح‌ها شروع شود.

انتهای پیام/د

کلنگ زنی سالن ورزشی روستای نقاره خانه بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.