عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: دفاعیات لازم برای لغو محرومیت نقل و انتقالاتی صورت گرفته است و خوش بین به لغو این محرومیت هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالفضل روغنی درباره وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره برای رفع محرومیت تلاش زیادی کردند و گرشاسبی هم به سوئیس رفته بود تا در دادگاه عالی ورزش حضور یابد. به هر حال وکیل حقوقی باشگاه دفاعیات لازم را در دادگاه عالی ورزش کرده است و به لغو محرومیت امیدوار هستیم. 

او درباره اینکه وکیل سوئیسی هنوز هم فعالیت می کند یا نه! بیان کرد: بله جلسات متعدد هفته گذشته درباره محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه برگزار شد و خوش بین به لغو این محرومیت هستیم. 

قرارداد بازیکنان را بعد از بازی با سپیدرود رشت تمدید می کنیم 

روغنی درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان گفت: از همه بازیکنانی که قراردادشان تمام می شود برای تمدید قرارداد به باشگاه دعوت کردیم. 7 بازیکن قراردادشان در انتهای فصل به پایان می رسد و بعد از بازی با سپیدرود رشت برای تمدید قرارداد این بازیکنان اقدام می کنیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود ترابی و قلی زاده بعد از لغو محرومیت به پرسپولیس می پیوندند، گفت: من هم این موضوع شنیدم اما اطلاع چندانی در این باره ندارم.

جرایم بازیکنان مربوط به قراردادشان با باشگاه است 

او درباره ناراحتی سید جلال حسینی بابت جرایم صورت گرفته به علت اهدای پیراهن به هواداران بیان کرد: این موضوع مربوط به قرارداد باشگاه با بازیکنان است. معتقدم که بازیکنان به علت اهدای پیراهن جریمه نشدند. سید جلال حسینی کاپیتان تیم است و حقش بیشتر از اینهاست. امیدوارم این مسائل صحت نداشته باشد.

تعیین محل میزبانی برابر عربستانی ها به دیپلماسی کشور بر می گردد 

روغنی درباره اینکه پرسپولیس در صورت تقابل با یک تیم عربستانی  بعد از پیروزی برابر الجزیره امارات در کدام کشور از نماینده عربستان میزبانی می کند، بیان کرد: هر دو تیم باید در این باره نظر بدهند. همچنین تعیین محل بازی ما برابر تیم عربستانی به دیپلماسی کشور برمی گردد. البته میزبانی در کشور عمان برای تیم ما بد نیست. 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر خاطر نشان کرد: این قهرمانی نتیجه تلاش هیئت مدیره، کادرفنی و بازیکنان است. امیدوارم سومین قهرمانی پیاپی خود را در فصل بعد هم کسب کنیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار