دومين هفته رقابتهای پرش با اسب هيئت ورزشی سواركاری استان همدان برگزار شد.

برگزاری رقابتهای پرش با اسب در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  در هفتمين روز از ارديبهشت١٣٩٧  در یک روز تمام بهاری، يك رقابت جذاب و دوست داشتنی در باشگاه كهن و خاطره انگيز ايثار(همدان) برگزار شد.

روزهای بارانی اين هفته حريف تلاش و انگيز سواركاران همدانی نشد تا شاهد دومين رويداد سال ٩٧ در سوارکاری استان همدان باشيم.

در اين رويداد ٢٤سواركار از باشگاه های اكباتان،آذرخش و ايثار در رده های اسب و سوار مبتدی ردهopen و D1بزرگسالان بايكديگر به رقابت پرداختند.
در رده Open مجيد فتحی مهر با سيلاس از مجموعه سواركاری و پرورش اسب اكباتان اول شد. عباس زارعيان با طوفان از مجموعه سواركاری و پرورش اسب اكباتان دوم شد .مقام سوم به سعيد ثنایی با اسب كانابيز زد از باشگاه ايثار سوم شد.
در رقابت نفس گير D1بزگسالان مهرداد سهيل قاسمی با تكش از مجموعه سواركاری و پرورش اسب اكباتان اول شد.مهدی حمزه ايی با اشتوزن برگ از باشگاه ايثار ميزبان مسابقه دوم شد و مقام سوم به امير حسين احمدی ثابت با ويكتوريا از اويسينا رسيد.
قضاوت اين رويداد بر عهده مهيار كسايی و همكارانش بود صادق كريم پور در مانژ تمرين با تيم داوری همكاری داشت. طراحی مسير را سيد وحيد برقعی طراح Level oneفداراسيون جهانی انجام داد.
انتهای پیام/د.ا

رقابتهای پرش با اسب  در استان همدان برگزار شد

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.