دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است و همواره برخی از این شایعات تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی مبنی بر انتقال بازیکنان از تیمی به تیمی دیگر با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می‌شود.

اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به خروج احتمالی نیمار از تیم پاریس سن ژرمن در صورت محکوم شدن این باشگاه فرانسوی به مشکلات و مسائل مالی  است. در صورتی که این باشگاه به دلیل ولخرجی ها و خریدهای هنگفت و غیر قابل قبول خود از سوی سازمان یوفا محکوم شود باید یکی از بازیکن های گران خود را به فروش برساند تا بتواند از این مخمصه رهایی یابد.

همچنین این احتمال وجود دارد، این باشگاه به فروش نیمار با مبلغ نجومی به تیم رئال مادرید راضی شده و این بازیکن برزیلی را در نقل و انتقالات تابستان به این تیم اسپانیایی واگذار کند.

ونگر مدیر آینده پاری سن ژرمن

گفتنی است به دنبال جدایی آرسن ونگر( سرمربی حال حاضر تیم آرسنال )، تیم صدر نشین لیگ برتر فرانسه  ( پاری سن ژرمن ) سعی بر آن دارد تا این سرمربی زبده را به عنوان یکی از مدیران عالی رتبه و اجرایی خودجذب کند. باید گفت  تیم پاری سن ژرمن سعی بر آن دارد تا این سرمربی را به عنوان مدیری اجرایی برای نظارت بر کار های سرمربی آینده این تیم یعنی توماس توخل انتخاب کرده تا در آینده شاهدکسب نتایج خوب  از این باشگاه در مسابقات بین المللی باشیم.

وینسیوس جونیور به دنبال همبازی شدن با نیمار

وینیسیوس جونیور بازیکن تیم رئال مادرید به دنبال آن است تا در صورتی که این تیم موفق به جذب نیمار شود با این بازیکن دوباره همبازی شده تا بتواند درخشش بسیاری در این تیم داشته باشد. این مهاجم جوان در سال 2017 از تیم برزیلی فلامینگو که زمانی نیمار نیز در آن بازی می کرده است  با مبلغ 39 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست. همچنین این بازیکن در رابطه با همبازی شدن احتمالی اش با نیمار گفته است: اگر خداوند بخواهد، نیمار و من در رئال مادرید بازی های بسیار زیبایی را به وجود خواهیم آورد. 

خروج اینیستا از بارسلونا و احتمال سفر این بازیکن به چین

آندرس اینیستا بازیکن تیم بارسلونا پس از آنکه 16 فصل را در این تیم در مسابقات لالیگا شرکت کرد دیروز در یک کنفرانس خبری گفت که دیگر زمان جدایی اش از آبی اناری ها فرا رسیده و در پایان این فصل از فوتبال اروپا از تیم بارسلونا جدا خواهد شد.

همچنین به دنبال این جدایی برخی از تیم های سوپر لیگ چین خواستار آن شدند تا این ستاره روزهای دور بارسلونا به تیم خود بیاورند تا بتوانند  از او در تبلیغات و رشد سطح بازی تیم خود استفاده کنند.

مورینیو خروج دخیا را تکذیب کرد

خوزه مورینیو سرمربی شیاطین سرخ اعلام کرد که قصدی برای داوید دخیا ،دروازه بان تیمش ندارد و به او اجازه خروج و پیوستن به تیم رئال مادرید را نمی دهد. باید گفت این دروازه بان اسپانیایی رابطه بسیار خوبی با کهکشانی های مادرید دارد و همچنین با مسئولان این تیم به طور مرتب در تماس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار