مأموریت وجودی کمیته امدادکمک به رفع فقر از جامعه با خلق فرصت‌های جدید در خدمت‌رسانی به جامعه هدف برای شکوفایی و تقویت اقتصاد خانوارهای نیازمند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع کارکنان حوزه اداری مالی شهرستان‌ها بر ایجاد و خلق فرصت‌های جدید در حوزه خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف این نهاد تأکید کرد.
 صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه نام‌گذاری امسال به حمایت از کالای ایرانی برای اقتصاد مقاومتی است، گفت: لازمه تحقق شعار سال ورود به عرصه‌های جدید در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد نوآوری و خلاقیت در کار است.
وی بابیان اینکه برای حضور و باقی ماندن در مزیت رقابتی، باید نوآوری با بهره‌گیری از مدیریت دانشی در کار ایجاد شود، افزود: لازمه نوآوری در کار به اشتراک گذاشتن دانش‌ و افزایش قدرت یادگیری برای تبدیل‌شدن به سازمان هوشمند و خروج از عادت گرایی و پرهیز از نگاه سنتی به کار و همدلی و کار تیمی برای ارتقاء کارکردها است.
صفری بهره‌وری را گنج نهفته در حوزه اقتصاد عنوان کرد و ادامه داد: از بسترهای لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی افزایش بهره‌وری در کار همت و کار مضاعف باروحیه جهادی و درون‌زایی برای مقاوم‌سازی اقتصاد و افزایش قدرت تاب‌آوری خانوارهای نیازمند در برابر تهدیدات و مخاطرات است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه مأموریت وجودی این نهادکمک به رفع فقر است، گفت: رسالت ذاتی کمیته امداد رفع فقر از جامعه با خلق فرصت‌های جدید در خدمت‌رسانی به جامعه هدف برای شکوفایی استعدادها و تقویت اقتصاد خانوارهای نیازمند است.
وی با تأکید بر اینکه پیش‌نیاز اقتصاد مقاومتی مسئولیت‌پذیری، وحدت، همدلی و انسجام داخلی و شناخت مقتضیات زمان است، افزود: میل به کارهای برتر، خلاقانه و خارق‌العاده بسترساز تحقق اقتصاد مقاومتی عدالت محور، مردمی، برون‌گرا و منحصربه‌فرد بوده و کارگزاران این نهاد دراستان باید این روحیه را در خود تقویت کنند.
صفری بابیان اینکه برای ایجاد بهبود مستمر در بخش‌های مختلف، باید تفکر سیستمی حاکم شود، ادامه داد: ایجاد بهبود مستمر و افزایش بهره‌وری در حوزه رسیدگی به جامعه هدف این نهاد نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت‌های بیرونی برای افزایش منابع برای خدمت‌رسانی اثربخش به خانوارهای تحت حمایت است.
وی همچنین گفت: از بسترهای مهم خلق منابع برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف، افزایش اعتماد خیران با ایجاد فهم و زبان مشترک و ارتقاء انگیزه در کارکنان برای انجام کار مؤثر در حوزه فقرزدایی با تکیه‌بر دانش و افزایش نرخ شتاب در فرآیند خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام/ن

رسالت ذاتی کمیته امداد رفع فقر از جامعه با خلق فرصت‌های جدید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.