تغییرات روی نیمکت سپید رود در حالی مطرح می شود که علی کریمی ت 2 سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به حضور علی کریمی در راس کادر فنی سپید رود در حال حاضر شنیده می شود که با پایان فصل و بقای سپیدرود در لیگ برتر،‌ مدیران باشگاه به فکر این هستند که خیلی زود تکلیف تیم‌شان را برای فصل آینده مشخص کنند.

در همین راستا مطرح شده مدیران این باشگاه با برخی مربیان دیگر برای هدایت تیم مذاکره کردند و این اتفاق در حالی رخ داده که کریمی همچنان با سپید رودی ها قرارداد دارد.

به هر ترتیب جواد تن‌زاده مالک و سایر مدیران باشگاه سپیدرود امشب جلسه‌ای را در خصوص موضوعات مختلف باشگاه برگزار و در مورد آینده باشگاه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

خراسانی سخنگوی باشگاه سپید رود نیز در واکنش به تغییرات در تیم به خبرنگار ما گفت :علی کریمی تا 2 سال دیگر با ما قرارداد دارد.

پاداش 70 ميليون تومانى در جيب سپيد رودى ها

تیم فوتبال سپیدرود موفق شد در لیگ برتر بماند و در همين راستا علی کریمی برای تقدیر از بازیکنانش پاداشى را بین آنها تقسیم کرد.

اين پاداش توسط اسپانسرى كه روى پيراهن سپيد رودى ها در جریان بازی با پرسپولیس قرار داشت به بازيكنان اين تيم پرداخت شده است.

اسپانسرى را كه على کریمی تهیه کرده در ازای قرارداد با سپيد رودى ها مبلغ 70 میلیون تومان پول پرداخت كرده كه اين رقم توسط كريمى بین همه اعضای تیم تقسیم شده است.

پیش از این سرمربی سپیدرور پاداشی 40 میلیون تومانی از حساب شخصی خود به بازیکنان پرداخت کرده بود.

انتهای پیام/

سپید رودی ها پایبند به قرارداد علی کریمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار