استاندار ایلام گفت: برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌ها می‌تواند کمک خوبی به مردم باشد.

برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان; قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام برای رفع مشکلات مردم در شهرستان‌ها خواستار برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌ها شد.

سلیمانی دشتکی دراین  جلسات بابیان روند سفرهای شهرستانی که با حضور استاندار، معاونین، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی  انجام شد بیان کرد:تلاش‌های بسیار خوبی در استان انجام‌شده و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و دولت خدمات خوبی را انجام داده اند.

وی گفت: باوجود اشتغال خوبی  که در حوزه‌های مختلف در استان ایجادشده ولی هنوز ما مشکل اشتغال را در استان داریم که باید تلاش کنیم این مشکلات را رفع کنیم.

استاندار ایلام، ادامه داد: در این سفرها یکی از مشکلات مردم که فراگیر هم بود بحث تسهیلات بانکی و بازپرداخت آن بود که به نظر می رسد در این زمینه باید برنامه‌ریزی بهتری انجام شود.

وی، اضافه کرد: در استان اگر مصوبه‌ای بر رفع مشکل مردم صورت می‌گیرد، بانک‌ها در شهرستان‌ها نیز همین رویه را دنبال کنند تا رفع مشکلات مردم سریع‌تر انجام شود و مردم درگیر بروکراسی اداری در استان نباشند.

 

پایان پیام/با

 

صحبت های استاندار ایلام در جلسه ستادتسهیل و رفع موانع تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.