فرمانده سپاه الغدیر استان یزدگفت: امروز ایران اسلامی یک کشور قدرتمند است و دشمنان با پیشرفتی که در کشور حاصل شده تصور حضور در ایران را نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار حاضر در محلگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه نفوذ یک مسئله بسیار بسیار آرام، ولی بسیار خطرناک است گفت: مسئولان و مردم باید نسبت به تمام تحرکات دشمن در منطقه و کشور هوشیار باشند و مانند گذشته در مقابل توطئه‌های شوم آن‌ها به خوبی ایستادگی کنند.

سردار فتح الله جمیری افزود: دشمنان انقلاب و اسلام در تلاش هستند که با اقدامات خود، نظام جمهوری اسلامی را به نابودی بکشانند اما امروز ایران اسلامی یک کشور قدرتمند است و دشمنان تصور حضور در ایران را نمی‌کنند.

جمیری با بیان اینکه نیاز است که محل نفوذ دشمن را در کشور به‌خوبی شناسایی کنیم افزود: بخشی از ناکارآمدی اعم از اقتصادی، سیاسی و امنیتی در کشور همان عملیات نفوذ است.

سردار فتح الله جمیری صبح امروز در مراسم سی و هشتمین یادواره شکست مفتضحانه آمریکا در طبس که با حضور مسئولان و جمع کثیری از مردم دارالعباده در مسجد روضه محمدیه برگزار شد با اشاره به اینکه واقعه طبس یکی از پیروزی‌های بزرگ ایران اسلامی است اظهار داشت: جا دارد که چنین مراسم بزرگی در عظمت و مقام شهدا برگزار شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه واقعه طبس و انتقام ابابیل واقعه کمی نیست و یکی از شکست‌های بزرگ آمریکا در طول این سال‌ها است گفت: وقتی با نگاه تحلیلی به آن می‌نگرید به عظمت این شکست پی می‌برید.

وی با بیان اینکه بزرگترین کاری که امام راحل انجام داد تربیت انسان‌های بزرگی بود که مسیر تاریخ را عوض کردند گفت: شخصیت‌ها و کسانی که از قبل از انقلاب اسلامی با سازماندهی بر علیه رژیم طاغوت جنگیدند تا پیروزی‌های انقلاب تاکنون به دست آید و با دشمنان داخلی و خارجی به خوبی مقابله کردند و هم اکنون نیز این عزیزان در مقابله با استکبار جهانی ایستاده‌اند.

جمیری به شخصیت شهید منتظر قائم اشاره کرد و افزود: شهید منتظر قائم یکی از انسان‌ها و شهدای بزرگ و با عظمت است، شخصیتی که در ابتدای نوجوانی خود امام را شناخت و در ۱۵ سالگی مبارزه خود را آغاز، در ۱۸ سالگی در دوران خدمت سربازی به عنوان یک مربی اخلاق و یک استاد در مکان‌های مختلف مثل سنندج و دامغان کلاس‌های بصیرتی را ترتیب و کلاس‌های قرآن را سازماندهی کرد و از دوران سربازی خود خدماتی را ارائه داد که هنوز نام شهید در این مکان‌ها بعد از سال‌ها گرامی داشته می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه شهید منتظر قائم یک شخصیت بسیار عرفانی بود افزود: این شهید والامقام در دوران فرماندهی خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اینکه نامش در زیر نامه‌ها نوشته شود پرهیز می‌کرد که نشان از عظمت این شهید بزرگوار دارد.

انتهای پیام/ی

هوشیاری ملت ایران  نسبت به تمام تحرکات دشمن در منطقه و کشور

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار