رویداد ملی کارآفرینی شتاب در مرکز آموزش علمی کاربردی میرزاکوچک‌خان گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ هنگامه عالی‌خانی دبیر برگزاری رویداد ملی"‌چالش پویش درآمد" آموزش خلاق گفت: رویداد ملی کار آفرینی شتاب (استارتاپی) "‌آموزش خلاق" ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین رویداد ملی کارآفرینی "استارتاپی " یا آموزش خلاق در گیلان به همت تیم نوین فناوران و با حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری رویداد ملی"‌چالش پویش درآمد" آموزش خلاق خاطر نشان کرد: کسب و کار‌های آنلاین آموزش محور، تولید محتوای آموزشی به صورت الکترونیکی و پکیج‌های آموزشی از جمله محور‌های این رویداد است.

هنگامه عالی‌خانی اظهار داشن: تولید بازی‌های مبتنی بر آموزش مانند بازی‌های موبایلی، بورد گیم و سایر موارد مشابه، ارائه روش‌های نوین آموزش از راه دور و حضوری از دیگر محور‌های این رویداد ملی است.

وی افزود: آموزش از طریق شبکه‌های اجتماعی، آموزش و تکنولوژی‌های نوین به صورت واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و موارد مشابه نیز جزء بخش‌های متنوع نخستین رویداد ملی کارآفرینی شتاب" آموزش خلاق" است.

دبیر برگزاری رویداد ملی" چالش پویش درآمد" آموزش خلاق به برخی از دستاورد‌های این رویداد علمی اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش عملی به افراد، ایجاد ارتباط میان افراد متخصص، تبدیل ایده به کسب و کار، حل چالش‌ها، حمایت در تجاری‌سازی و پیاده‌سازی عملی طرح‌ها از جمله دستاورد‌های این رویداد هستند.

هنگامه عالی‌خانی آموزش را قوی‌ترین سلاح برای تغییر جهان دانست و گفت: سیستم آموزشی کشور نتوانسته محرک‌های انگیزه‌بخش را در فرزندان این کشور ایجاد کند به همین علت انگیزه و اشتیاق افراد برای علم آموزی هنگام ورود به دوران نوجوانی و جوانی کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: سیستم آموزشی کشور به جای ارتقاء کیفیت آموزش همواره کمیت‌محور بوده است و این موضوع موجب بروز مشکلات زیادی در کشور نظیر عدم تناسب بین مهارت، علاقه و شغل افراد می‌شود، به همین علت توجه به جایگاه آموزش و ایجاد اشتغال‌زایی در پروسه تبدیل ایده به کسب و کار از اهداف برگزاری رویداد ملی کارآفرینی چالش پویش درآمد "آموزش خلاق" است.

 

انتهای پیام/م.ع

گیلان مجری برگزاری رویداد ملی کارآفرینی شتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.