۹ کیلو موادمخدر از یک سوداگر مرگ در بابل کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: درپی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک عامل افیونی، اهل یکی از استان‌های غرب کشور در شهرستان بابل، موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و تشکیل تیم‌های اطلاعاتی موفق شدند، متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در یکی از محور‌های این شهرستان شناسایی کنند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران موفق در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و خودروی وی را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بابل با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی ومعرفی شد، افزود: اثر اعتیاد به مواد مخدرفرسوده شدن نیرو‌های دفاعی بدن است که سرانجامی جز نابودی فیزیکی فرد معتاد و فروپاشی نظام خانواده او ندارد.

وی با اشاره به اینکه سوداگران مرگ تنها با اندیشه کسب منفعت و سود‌های سرشار سعی در رخنه در افکار جوانان جامعه را دارند، از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای سالم با جوانانی فعال و با نشاط و مبارزه با تهیه وتوزیع کنندگان مواد مخدر با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری یک سوداگر مرگ در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.