اعضای باند سارقان منزل و اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در آمل دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان و اماکن خصوصی، عملیات شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ این فرماندهی پس از بررسی تمامی صحنه‌های سرقت و با پی جویی‌های فنی و پلیسی، موفق به شناسایی یک باند سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی گفت: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مرجع قضائی اعضای این باند را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به ۱۵ فقره سرقت منازل شهروندان و اماکن خصوصی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ضمن اشاره به اینکه حتی الامکان از نگهداری وجوه نقد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل خودداری کنند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودرو‌ها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۵ فقره سرقت در آمل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.