در آستانه نهم اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت شورا‌ها، همایشی با حضور اعضای شورا‌های شهر‌ها و روستا‌های استان در سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نهم اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت شورا‌ها، همایشی با حضور اعضای شورا‌های شهر‌ها و روستا‌های استان در سمنان برگزار شد که سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در این همایش، شوراها را بازوان دولت در مناظق مختلف کشور نامید.

سید شهاب الدین چاوشی با اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی و کمبود بارندگی تاکید کرد: شوراها باید برای فرهنگ سازی مصرف صحیح آب در بخش آشامیدن و کشاورزی تلاش کنند.

چاوشی، سرمازدگی محصولات کشاورزی را نیز یادآور شد و همکاری کارشناسان سازمان جهادکشاورزی و اعضای شوراها برای بازدید از باغ ها و مزارع آسیب دیده و رفع مشکلات را ضروری دانست.

سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان نیز در این مراسم گفت: روابط بین شوراها و مسئولان برای تحقق حقوق شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی باید محکم تر شود.

ابک سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان نیز در این مراسم با اشاره به تلاش ها برای رونق گردشگری در استان تصریح کرد: وام 15 میلیون تومانی با کارمزد پنج درصد به روستائیانی که قصد فعالیت در زمینه بوم گردی و گردشگری روستایی دارند پرداخت می شود.

سیدجواد بیطرف رئیس شورای اسلامی استان سمنان نیز هوشمندسازی شهر، آموزش، گردشگری و حمایت از کالای ایرانی را محور فعالیت شوراها در سال97 اعلام کرد.


انتهای پیام / ق


همایش شوراها در استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.