صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره نقش پررنگ شرکت متعلق به حسین هدایتی بیان کرد: تبلیغات محیطی جشن قهرمانی لیگ برتر در اختیار شرکتی بود که برنده این تبلیغات شده است و او تصمیم گرفت از برند شرکت متعلق به حسین هدایتی در برگزاری جشن استفاده کند هیچ منافاتی در این موضوع وجود ندارد.
او افزود: سلیقه من به عنوان مدیر بازاریابی سازمان لیگ استفاده از تبلیغات این شرکت نبود اما سازمان لیگ در این مورد تصمیم گیرنده نیست.
درودگر خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی از سال آینده در اختیار سازمان لیگ قرار دارد و با اعمال سیاست های ما در این زمینه مشکلات فعلی از بین می رود. تمام درآمدهای حاصل از تبلیغات محیطی از ابتدای لیگ هجدهم به سازمان لیگ می رسد و دیگر نیازی نیست برای دریافت مطالبات و پولمان دنبال مجری تبلیغات برویم.
مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال در پایان اظهار داشت: می خواهیم برای نخستین بار از زمان آغاز فعالیت سازمان لیگ تعرفه ای را در اختیار شرکت هایی که می خواهند در عرصه تبلیغات محیطی فعالیت کنند قرار بدهیم تا آنها بدون واسطه با خودمان قرارداد ببندند.
انتهای پیام/