مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: علمای دینی باید با روشنگری از جوانان در برابر جریانات انحرافی مراقبت کنند.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در دومین همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  در سال ۹۶ حدود ۱۲۲ جلسه ستاد ساماندهی در سطح استان داشتیم که خروجی این جلسات ۴۵۶ مصوبه در جهت ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی ‍ بود که در سال گذشته انجام شد.

بزمانی بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست و همایش این است که هم افزایی را در ستاد داشته باشیم، زیرا اگر همه دستگاه‌ها کنار هم باشند می‌توانند اهداف را برآورده سازند، ولی اگر فقط مصوب باشد و اجرایی نشود پس کاری انجام نشده است و اعضای ستاد باید در جهت ارتقای این ستاد بکوشند.

وی افزود: ما در استان مسائل گوناگونی داریم که باید ساماندهی شوند از جمله این موضوعات در استان انحرافات دینی می‌باشد و همچنین بیعت‌های نوظهور که باید به آن‌ها پرداخته شود.

بزمانی اظهار داشت: باید مراقب جریانات غیرهمسو با نظام باشیم تا مبادا به این جریانات آلوده نشویم و علمای دینی باید این آگاهی را داشته باشند که مجالس و محافل دینی را به سمتی هدایت کنند که به این مسائل پرداخته نشود.

انتهای پیام/ع

دومین همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار