رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تربیت نیروی متخصص برای تأمین نیاز حوزه سلامت بسیار مهم است و اگر ارائه سیاست‌ها به‌منظور ارائه خدمات نباشد قطعا به مشکل برخواهیم خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای این دانشگاه به تصویب وزارت بهداشت و درمان نیز رسیده و شاهد افتتاح آن خواهیم بود،گفت : مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای در واقع پنجمین مرکز مهارتی حرفه‌ای کشور و اولین مرکز در کلان منطقه یک در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی محسوب می‌شود. تربیت نیروی انسانی متخصص  هدف از  بازگشایی این مرکز است  و مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای در علوم پزشکی سمنان این اجازه را به ما می‌دهد تا تربیت نیروی انسانی کارآمد بر طبق برنامه‌ریزی و خط و مشی‌های کلان فعالیت‌های مربوط به تربیت نیروی انسانی را شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: تربیت نیروی متخصص برای تأمین نیاز حوزه سلامت بسیار مهم است و  اگر ارائه سیاست‌ها، تعیین خط‌مشی‌ها و نیز برنامه‌ریزی برای به‌ویژه وزارت بهداشت در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و به‌منظور ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازهای جامعه بدون سامان بخشی آموزش مهارتی و حرفه‌ای در حوزه سلامت نباشد، قطعاً به مشکلاتی بر خواهیم خورد لیکن تربیت نیروی انسانی در سایه راه‌اندازی چنین مراکزی می‌تواند ما را در پیش بردن اهداف یاری رساند.

شادنوش تصریح کرد: به‌منظور بهره‌وری حداکثری از ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشبرد نظام آموزش مهارتی و حرفه‌ای در حوزه سلامت، مرکز فنی و حرفه‌ای دانشگاه، مورد موافقت وزارت‌خانه قرار گرفت و پروانه تأسیس آن پس از بازبینی بازرسان و ارسال مدارک مستند، صادر شد.

انتهای پیام / گ

در استان سمنان دو دانشگاه علوم پزشکی در شاهرود و سمنان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.