سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت :13 جوان که شب گذشته مشغول ساخت ترقه برای مجلس عروسی بودند بر اثر انفجار دچار سوختگی شدند.

کیانوش جهانپور  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،افزود :ساعت 22:17 شب گذشته گزارش انفجار مواد محترقه و مصدومیت 13 جوان به اورژانس 115 داده شد و سریعا 4 کد اورژانس به محل انفجار اعزام و تمام مصدومان به بیمارستان سوانح سوختگی امام   موسی کاظم منتقل شدند.

همچنین فریدون عابدینی  رئیس مرکز سوانح سوختگی اصفهان پیرامون حادثه آتش‌سوزی که در آخرین ساعات روز شنبه در خیابان زینبیه اصفهان رخ داد اظهار داشت: افرادی که در حال ساختن ترقه برای عروسی بودند در اثر انفجار مواد منفجره و باروت دچار سوختگی شدند.

وی ادامه داد: تمام مصدومان به بیمارستان سوانح سوختگی انتقال پیدا کردند که اکثر آنها متاسفانه جوان هستند اما خوشبختانه هیچ کدام سوختگی جدی ندارند.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان گفت: در حادثه دیشب انفجار ترقه در زینبیه اصفهان ۱۳ نفر مجروح شدند که ۱۱ نفر آن‌ها نیاز به عمل چشم دارند تا از آسیب جدی به چشم آن‌ها جلوگیری شود.

عابدی افزود: کسانی که نیاز به عمل جراحی چشم دارند به بیمارستان فیض اعزام می‌شوند چون اگر در درمان آنها تاخیر ایجاد شود ممکن است به بینایی آنها آسیب وارد شود به همین دلیل فوری به بیمارستان فیض منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/ س

 

انفجار ترقه در اصفهان

برچسب ها: علوم پزشکی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.