سامانه تجمیع پلیس ۱۱۰ برای افزایش پاسخگویی به تماس‌های مردمی و اشتراک گذاری تماس با شهرستان‌ها راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ معاون عملیات فرمانده انتظامی کشور در مراسم افتتاح این سامانه گفت: در صورت برقرار تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰، تمام درخواست‌ها از این مرکز به سطح شهرستان و پلیس‌های تخصصی استان اعلام می‌شود.

سردارسرتیپ حسین ساجدی نیا، کاهش سفر‌ها، استاندارد سازی رفتار کارکنان و کاهش هزینه را از دیگر مزایای این سامانه بیان کرد.

به گفته وی، درحال حاضر این سامانه در ۱۱ استان کشور راه اندازی شده است و بزودی در سایر استان‌ها نیز این خدمات ارائه خواهد شد.

معاون عملیات فرمانده انتظامی کشورگفت: برای خرید دستگاه‌های سامانه تجمیع در قزوین ٥٥٦ میلیون تومان هزینه شده است.

سردار ساجدی افزود: سالانه با پلیس بیش از ۱۲ میلیون تماس گرفته می‌شود و با این تجمیع، تماس‌ها نیز افزایش خواهد یافت که ۴۰ درصد آن‌ها عملیاتی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین هم گفت: با راه اندازی این طرح میانگین تعداد تماس‌های روزانه از هزارو ٢٠٠ به دو هزارو ٦٠٠ افزایش پیدا کرده است.

سردار محمودی افزود: بیشتر تماس‌ها راهنمایی و ارشاد است و در تماس‌های عملیاتی کاهش داشتیم.

به گفته سردار محمودی، از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل جرایم ٧ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

سامانه تجمیع پلیس ۱۱۰ در ۱۱ استان کشور راه اندازی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.