معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: خدمت‌رسانی صادقانه به دورترین نقاط باید در رأس امور قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه شورای اداری میامی گفت: خدمت‌رسانی صادقانه به دورترین نقاط باید در رأس امور قرار گیرد.

وی افزود: امروز نیازمند به برنامه‌ریزی در حوزه توسعه روستاها هستیم و مسئولان باید خدمات‌رسانی را به دورترین نقاط استان در برنامه کاری خود لحاظ کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: دولت‌ها برای توانمند شدن باید به مناطق روستایی اتکا داشته باشند و برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

سعید ناجی گفت: در برابر بی‌تدبیری، سو مدیریت، تحریم‌ها و فشارهای خارجی صبر مردم ستودنی است و باید در قبال این مردم با وحدت و اتحاد خدمت‌رسانی را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

وی اظهار داشت: مسئولان باید در سفرها و برنامه‌های خود دورترین نقاط را نیز مدنظر قرار دهند لذا خدمت صادقانه و مردمی بودن مدیران باید حفظ شود تا مردم دچار یاس و ناامیدی نشوند.

ناجی افزود: باید دفاع از حیثیت نظام‌وظیفه ذاتی همه مسئولان باشد چراکه در نظامی زندگی می‌کنیم که ارزش خود را مدیون ایثار و فداکاری‌هایی است که حیثیت این نظام را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام / ق

توجه مسئولان به روستاها پررنگ‌تر شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.