فرماندار اردبیل گفت: شوراها منتخبین مردم بوده که با رای مستقیم خود مردم انتخاب شدند و باید تعامل همه‌جانبه‌ای با مردم داشته باشند.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: شوراها منتخبین مردم بوده که با رای مستقیم خود مردم انتخاب شدند و باید تعامل همه‌جانبه‌ای با مردم داشته باشند و تمام تلاش خود را برای تحقق مطالبات مردم و پیگیری خواسته‌های آنان انجام دهند.

وی افزود: مردم وقتی که مطالبه‌ای از شوراها دارند باید شوراها این مطالبات را پیگیری و در مورد تحقق و یا عدم تحقق و نیز مشکلات پیش روی مطالبات عموم به مردم به صورت دقیق و جز به جز اطلاع دهند تا مردم بدانند که شوراها تلاش خود را انجام داده‌اند.

فرماندار اردبیل از تعامل همه‌جانبه فرمانداری اردبیل با شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و افزود: ما از تمام توان خود در راستای توسعه و عمران شهرها و روستاهای منطقه بهره‌مند خواهیم شد تا بتوانیم با همکاری و تعامل بین فرمانداری‌ها، شهرداری و شوراها رضایتمندی مردم را جلب نماییم.

زنجانی بیان کرد: شوراها نقش تاثیرگذاری در توسعه منطقه دارند و استفاده از ظرفیت شوراها در بخشهای مختلف بسیار ضروری است که باید همگان به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی گفت: انتظار می‌رود شوراها در جمع مردم حضور یافته و از مطالبات آنها آگاهی یابند و این افراد از مراجع بالا برای تحقق مطالبات مردم پیگیری باشند.

انتهای پیام/ح

شوراها نقش تاثیرگذاری در توسعه منطقه دارند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.