به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ فروشنده و خریدار نقش مهمی در تبلیغ و ترویج کالای ایرانی دارند. اما چرا در این سال ها، طبق یک فرهنگ غلط خارجی " خارجی بهتر است" رفتار شده است.
در ادامه دوربین مخفی خبرنگار باشگاه خبرنگاران با موضوع تبلیغ و ترویج کالای ایرانی و خارجی توسط فروشنده و خریدار را مشاهده می کنید.
انتهای پیام/
من تمام لوازم خونه رو زمان ازدواج ايراني خريدم گاز خراب بود يك شعلش بعد از 7 سال هنوز خرابه درست نشد هر چي هم زنگ زدم نمايندگي اومدن نتونستن درست كنن رفتن. و انصافا همه لوازم هنوز سالمه توي اين رفت و آمد نمايندگيه مربوطه تكنسين ها ميگفتن تمام لوازم داخلي محصولات ما كره اي ه؟!!!!
من به شخصه به کالایی که توی ایران تولید میشه خوشحالم اماایرادات زیادی دارنداگه این ایرادات برطرف بشوندبه کالای ایرانی افتخارمیکنم بایه کم احساس مسئولیت مدیرانشان ای مشکلات برطرف میشه.انشاالله
۱.ضعف قطعات۲.ضعف خدمات پس ازفروش وگارانتی
مثلا واسه یه کولری که۴۰۰هزارپولشه۷۰هزارحق نصب میگیرند
خودم یخچال ایرانی دیجیتال خریدم بعدسوخت خودنمایندگی۴۰۰ازم گرفت گفت بردبرقی این دستگاههاخوب نیست وبایدمکانیکی وترموستات داربشه تادیگه تندتندنسوزه