وزیر امور خارجه آمریکا امروز در جریان دیدار با نتانیاهو، مدعی شد: درباره بلندپروازی ایران برای تسلط بر خاورمیانه «عمیقا نگران» هستیم.

 ادعای پمپئو: درباره بلندپروازی ایران برای تسلط بر خاورمیانه عمیقا نگران هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، امروز در جریان دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مدعی شد آمریکا درباره بلندپروازی ایران برای تسلط بر خاورمیانه (غرب آسیا) «عمیقا نگران» است.

وی در حالی که در کنار نتانیاهو ایستاده بود گفت: «ما عمیقا درباره اوج‌گیری خطرناک تهدیدهای ایران در برابر اسرائیل و منطقه عمیقا نگران هستیم».
وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد اگر برجام اصلاح نشود، آمریکا از آن خارج خواهد شد.
پمپئو همچنین امروز در اظهاراتی مدعی شد: همکاری با اسرائیل برای جلوگیری از تسلط ایران بر منطقه ضروری است. از حق اسرائیل برای دفاع از خودش در برابر ایران حمایت می‌کنیم. وی در ادامه ادعاهای فرافکنانه خود علیه کشورمان گفت: دولت ترامپ برخلاف دولت‌های قبلی آمریکا راهبرد جامعی درباره ایران برای برخورد با تهدیدهای مختلف تهران از جمله تهدیدهای غیرهسته‌ای دارد.

همچنین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد: با کمک یکدیگر از اقدامات ایران جلوگیری خواهیم کرد.
انتهای پیام/

یاوه‌گویی‌های پمپئو علیه کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
نتانیاهو انشاالله تو همین توهماتت از ترس سکته کنی و به درک واصل شوی هنوز با ما روبرو نشده ای
آخرین اخبار