برنامه‌های بنیاد حفظ آثار کردستان برای بزرگداشت حماسه سوم خرداد تشریح واعلام شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار مراد حسنی در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالرزو سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امنیت، آسایش و آرامش کنونی به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری عزیزانی است که در سوم خرداد ایستادگی کردند.

وی افزود: نیروهای سپاه پاسداران، ارتش، مردم، اقوام و مذاهب مختلف در عملیات‌های مختلف برای آزادسازی خرمشهر حماسه خلق کردند و خوب درخشیدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کردستان با اشاره به اهداف و برنامه‌های گرامیداشت سوم خردادماه در استان گفت: دوم خرداد ماه امسال با عنوان درس‌ها و عبرت‌ها از حماسه سوم خرداد بوده و برنامه‌ها با محوریت تببین دستاوردها از عملیات بیت‌المقدس و توجه به حماسه فرزندان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کردستان گفت: بازخوانی عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس و تاثیرات آن بر عملکرد سیاست‌های داخلی و خارجی با معرفی توان قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، پژوهشی و نظامی در برابر تهدیدات دشمنان و به نمایش گذاردن رشادت‌های دشمنان از برنامه‌های دوم‌خردادماه است.

وی با بیان اینکه سوم خرداد با عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی پیشکسوتان، فرماندهان و شهیدان نام‌گذاری شده است، اضافه کرد: انجام برنامه‌های متنوع و برگزاری مراسم ویژه با حضو پیشکسوتان و رزمندگان حماسه سوم خرداد، تجلیل از شهدای گرانقدر با حضور در مزار شهدا و ویژه برنامه به صدا درآوردن بانک مقاومت و پیروزی در این روز در سطح استان اجرا می‌شود.

سردار حسنی افزود: همچنین چهارم خردادماه امسال با عنوان روز مقاومت و پایداری روز دزفول، ولایت‌مداری، معنویت پشت جبهه‌ها نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/م

برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد در استان کردستان اعلام شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.