عنوان مخترع برگزیده جشنواره اختراعات و ابتکارات خلیج فارس توسط کارشناس اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمدکسب شد.

کسب عنوان مخترع برگزیده توسط یک کهگیلویه وبویراحمدیمدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمددر گفت وگوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛گفت: این اختراع ازبین 160اختراع ارائه شده انتخاب و درحال ثبت مراحل پایانی خود درآمریکاست.

 سید اسدالله هاشمیدر  باعلام این خبرگفت: خوشبختانه با دید باز و حمایت معنویی که مجموعه محیط زیست استان نسبت به ارتقاء توان علمی کارکنان خود دارد طرح ارائه شده توسط محسن پاکباز دانشجوی دکترای شیلات و رئیس اداره نظات بر حیات وحش این اداره کل بعنوان طرح برگزیده جشنواره اختراعات و ابتکارات خلیج فارس درتاریخ 2 و 3 اسفندماه 96 با محوریت بنیاد نخبگان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد انتخاب گردید.

وی به خشکسالی های اخیر و سیاست این سازمان درمصرف و مدیریت بهینه آب و انتظار همراهی مردم با این سیاست اشاره کرد وگفت: اختراع دستگاه انکوباتور تخم قزل آلای مجهز به مخزن های آب, مخزن ضدعفونی , سیستم ضد عفونی یو وی , هواده و آبگرمکن,علاوه بر کمک به کنترل بیماری هایی نظیر VHS و ارتقاء سطح شیلات , در زمینه مدیریت آب و استفاده بهینه از آب کمک موثری به حفظ محیط زیست می نماید.

براساس این گزارش این اختراع مراحل ثبت خود را در اداره ثبت اختراع ونشان تجاری آمریکا USPTO))طی می نماید.

گفتنی است این پنجمین اختراع نامبرده می باشد که پس از تائید مراجع ذیصلاح در اداره ثبت اختراع به ثبت رسید و همه آنها مرتبط با محیط زیست و شیلات می باشند.

انتهای پیام/د

اختراع توسط کهگیلویه وبویراحمدی

برچسب ها: محیط زیست ، اختراعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.