ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از مسجل شدن قهرمانیشان در این فصل گفت: باید از این قهرمانی لذت ببریم هر چند که خیلی غیر منتظره لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادیم.

مسی:حذف از لیگ قهرمانان خیلی غیر منتظره بودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته «یکشنبه» تیم فوتبال بارسلونا به مناسبت مسجل شدن قهرمانی این تیم در فصل ۲۰۱۷/۱۸ لالیگا، از پیراهنی که نام بازیکنانی که در این قهرمانی سهیم بودند روی آن چاپ شده است، رونمایی کرد.

در پی این رونمایی لیونل مسی ستاره‌ای که با گلزنی هایش کلید اصلی این موفقیت‌ها محسوب می‌شود، گفت: باید قدر این موفقیت‌ها را بدانیم و از آن لذت ببریم و با طرفدارانمان جشن بگیریم. ما از رقبایمان پیشی گرفتیم و تنها یک بازی در جام حذفی را از دست دادیم. از لیگ قهرمانان حذف شدیم و با توجه به شرایط فعلی این اتفاق خیلی غیر منتظره بود.،اما در کل باید به آنچه که بدست آورده ایم ادای احترام بگذاریم، چون راه دشواری را گذراندیم.

مسی در ادامه صحبت هایش گفت: متاسفم که آندرس بارسلونا را ترک می‌کند. اول ژاوی بعد ماسکرانو حالا هم اینیستا. بسیار متاسفم که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم و اینیستا بدون هت تریک بارسلونا را ترک می‌کند. او بیشتر از کسب 2 قهرمانی لیاقت دارد. ما برای او آرزوی بهترین‌ها را داریم.

گفتنی است بارسلونا در این فصل با قهرمانی در لالیگا و جام حذفی 2 قهرمانی بدست آورد و با حذف از لیگ قهرمانان شانس قهرمانی در این تورنمنت را از دست داد.

انتهای پیام/

تاسف مسی از جدایی اینیستا از بارسلونا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار