طبق اعلام کمیته آموزش فدراسیون، سرمربی پیشین سپیدرودرشت در پنجاهمین دوره مربیگری A. آسیا در ورزشگاه امام رضا (ع)حضور خواهد داشت.

نظر محمدی در کلاس مربیگری A آسیا/خبری ز علی کریمی نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنجاهمین دوره مربیگری فوتبال با درجه A. آسیا به صورت عملی و تئوری از ۱۲ اردیبهشت در 2 دوره ۱۳ روزه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به همت هئیت فوتبال استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

در این دوره ۲۴ نفر شرکت‌کننده به نام‌های علی نظر محمدی، جواد نکونام، رضا عنایتی، نیما نکیسا، هادی عقیلی، حسین کاظمی، کیانوش رحمتی، علی علیزاده، پیروز قربانی، علی حنطه، مصطفی صنوبری، حمید ذوهانی، سیدمحمد منتظری، علی رضا اکبرپور، ابراهیم صادقی، حمید رضا فرزانه، بهرام اسماعیلی، میثم بائو، سعید لطفی، احمد تقوی، یونس باقری، بابک ذوالرحمی، علی اصغر قربان علی پور و بهرام اسماعیلی حضور دارند.

اردشیر پورنعمت از استان گیلان، نادر عربی و امیرحسین پیروانی مدرسان این کلاس خواهند بود.

توانمندی هئیت فوتبال استان و وجود ورزشگاه امام رضا با امکانات ممتازی که دارد، باعث شده که برای اولین بار این دوره آموزشی در شهری غیر از تهران و در ورزشگاهی به غیر از آزادی برگزار شود.

لازم به ذکر است که پیشتر گفته می‌شد که علی کریمی مربی فعلی باشگاه سپیدرود نیز در این کلاس‌ها حضور خواهد داشت تا بتواند در لیگ هجدهم بدون مشکل با عنوان سرمربی بر روی نیمکت بنشیند.

انتهای پیام/

برگزاری پنجاهمین دوره مربیگری A. آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار