اجرای مرحله اول توافقی که بر اساس آن تروریست‌ها از اردوگاه یرموک در جنوب دمشق منتقل و در برابر آن محاصره‌شدگان و ربوده‌شدگان آزاد خواهند شد، آغاز شده است.

آغاز انتقال تروریست‌ها از اردوگاه یرموک در جنوب دمشقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، اجرای مرحله اول توافقی که بر اساس آن تروریست‌ها از اردوگاه یرموک در جنوب دمشق منتقل خواهند شد و در برابر آن محاصره شدگان در دو منطقه شیعه نشین فوعه و کفریا در استان ادلب و نیز شماری از ربوده شدگان آزاد خواهند شد، آغاز شده است.

به گفته خبرنگار الاخباریه، اجرای مرحله اول با رسیدن ۲۰ دستگاه اتوبوس به داخل مناطقِ در محاصره کفریا و فوعه آغاز شده است. از طرف دیگر در اردوگاه یرموک نیز تعدادی اتوبوس مستقر شده اند و کار برچیدن خاکریز‌ها از خیابان راما در ورودی اردوگاه یرموک آغاز شده است. سپس مرحله دوم خواهد رسید که باقی مانده محاصره شدگان منتقل و ربوده شدگان نیز آزاد خواهند شد.

مرحله اول بر اساس توافق دیشب اجرا می‌شود. بر اساس این توافق، گروه‌های تروریستی مسلح از اردوگاه یرموک خارج می‌شوند و در مقابل آن ساکنان فوعه و کفریا که بیش از پنج هزار نفرند انتقال داده خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار