سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان گفت: هنوز از طرف سازمان لیگ نامه ای به دست ما نرسیده است و فکر نمی کنم تیمی بتواند جایگزین نماینده مازندران شود

پیری: نامه ای از سوی سازمان لیگ برای حضور در فینال جام حذفی نیامده استیعقوب پیری، سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حضور احتمالی این تیم در فینال جام حذفی به جای خونه به خونه بابل بیان کرد: هنوز از طرف سازمان لیگ نامه ای به دست ما نرسیده است و فکر نمی کنم تیمی بتواند جایگزین نماینده مازندران شود. با انصراف خونه به خونه، قهرمانی استقلال قطعی است و فکر نمی کنم بتوانیم در فینال جام حذفی شرکت کنیم.

او افزود: اگر بخواهد استقلال خوزستان در فینال جام حذفی شرکت کند، آن وقت تیم های دیگر می گویند، ما هم باید با استقلال خوزستان بازی کنیم و فکر می کنم این موضوع منتفی است.

پیری درباره شرایط تیم استقلال خوزستان توضیح داد: موسی کولیبالی دیروز ( یکشنبه ) به باشگاه آمد و با سلطانی مدیرعامل صحبت کرد و سپس به کشورش بازگشت. مشکل خاصی میان کولیبالی و استقلال خوزستان وجود ندارد و همه چیز خوب است. حضور ویسی هم در تیم مشخص نیست و باید هیئت مدیره تشکیل جلسه دهند تا در خصوص وضعیت این تیم تصمیم گیری شود.

سخنگوی استقلال خوزستان در پایان گفت: برنامه ریزی های سال بعد در حال انجام است و هنوز مشخص نیست که مالک بخواهد کارش را ادامه دهد یا خیر؟ اما مطمن باشید در سریع ترین زمان بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان درباره جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار