ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی بانوان موفق شد در مسابقات جهانی کره جنوبی رکورد برون‌مرزی ایران را در تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) بانوان ارتقا دهد.

مرضیه پرورش‌نیا در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،که به تازگی از این رقابت‌ها به اصفهان بازگشته است در باره مسابقات جهانی تیراندازی که از یکم تا نهم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی کره جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات در ماده‌های تفنگ، تپانچه و تراپ(تیراندازی به اهداف پروازی) در دو بخش آقایان و بانوان انجام گرفت؛ من در بخش بانوان در ماده تیراندازی به اهداف پروازی شرکت کردم و توانستم رکورد برون‌مرزی ایران را 6 امتیاز ارتقا دهم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی بانوان عنوان کرد: با توجه به وضعیت تیراندازان در مسابقات جهانی، کشوری و درون‌اردویی تیم ملی در نهایت نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: به همان اندازه که ماده‌های تفنگ و تپانچه اعزام‌های برون‌مرزی دارند، تراپ هم اعزام دارد و این نشان می‌دهد فدراسیون با سرمایه‌گذاری که صورت داده به دنبال کسب نتایج موفق در رقابت‌های برون‌مرزی است. 

پرورش‌نیا ادامه داد: الان اردوهایمان پیوسته و منظم است و به اندازه کافی فشنگ در اختیارمان قرار داده می‌شود؛ اگر اردوها به همین صورت پیوسته برگزار شود ما هم می‌توانیم در گرفتن  نشان و کسب سهمیه المپیک موفق عمل کنیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.