سرمربی تیم اسلحه سابر گفت: هدف و چشم انداز شمشیربازی، رویداد‌های بزرگی مانند بازی‌های آسیایی و المپیک است و روز به روز انگیزه شمشیربازان بیشتر می‌شود.

فخری: چشم انداز شمشیربازی المپیک بازی های آسیایی استبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر درگفت وگو با رادیو ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد شمشیربازان در سال گذشته اظهار کرد: ما سال به سال روند بهتری هم از نظر مدال و هم نتیجه داریم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان یک نفر در فینال ۸ نفر داشتیم و مقام پنجم تیمی را بدست آوردیم. هم چنین در مسابقات قهرمانی آسیا مدال نقره و برنز گرفتیم و در جام های مختلف جهانی نیز نتایج خوبی کسب کردیم.

او با اشاره به لحظه شماری شمشیربازان برای رقم زدن اتفاقی بزرگ در المپیک 2020 ، درخصوص مسابقات پیش روی شمشیربازی تا بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: هدف و چشم انداز ما رویدادهای بزرگی مثل بازی های آسیایی و المپیک است. روز به روز انگیزه شمشیربازان بیشتر می شود. ما ۴ ماه سخت را از اردیبهشت تا مرداد پیش رو داریم و باید در ۵ رویداد شرکت کنیم که شامل مسابقه جایزه بزرگ روسیه 20 اردیبهشت، جام جهانی مادرید 30 اردیبهشت، قهرمانی آسیا در تایلند 27 خرداد، قهرمانی جهان در چین20 تیر و بازی های آسیایی جاکارتا 25 مرداد می شود.

فخری درباره ترکیب نهایی تیم ملی برای بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: هم اکنون شمشیربازان ما در تمرینات سخت بدنسازی زیر نظر عبدالله سراجیان به سر می برند. علی پاکدامن، مجتبی عابدینی و محمد رهبری مطمئنا جزو لیست تیم اعزامی به بازی های آسیایی هستند ولی در مورد نفر چهارم به جمع بندی نرسیده ایم. این رویدادها محلی است برای ارزیابی نفر چهارم که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات فخری درباره شمشیربازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار