دروازه بان با تجربه تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی در درون دروازه قرار خواهد گرفت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال که در بازی با سپاهان نمایش خوبی را از خود به نمایش گذاشت در بازی با خونه‌به‌خونه در بازی پایانی جام‌حذفی هم مرد شماره یک آبی پوشان خواهد بود و اگر او در فینال عملکرد خوبی داشته باشد می تواند در دیدارهای رفت و برگشت مقابل ذوب آهن نیز در درون دروازه بایستد.

زمان تمرین امروز استقلالی ها 

طبق صلاحدید شفر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در یک نوبت تمرینات خود برای دیدار مقابل خونه به خونه در چارچوب رقابت های جام حذفی آماده خواهند کرد.

به این ترتیب شاگردان شفر امروز ساعت 11:30 در زمین صنایع دفاع در یک نوبت تمرین می کنند.

پیشنهاد های لیگ برتری در حد بازار گرمی 

با توجه به توافقاتی که میان باشگاه استقلال و شفر برای ادامه همکاری در فصل آتی صورت گرفته اما در این میان بارها از پیشنهادهای دیگر تیم های لیگ برتری به سرمربی آلمانی آبی ها شنیده می شود که با وجود چنین موضوعی یکی از نزدیکان باشگاه استقلال خبر داد که پیشنهادات بازار گرمی بیش نیست و ما با شفر به توافق رسیدیم.

٢ پیشکسوت استقلال مهمان ویژه فینال جام حذفی

نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال و مهدی کشاورز عضو کمیته پیشکسوتان این باشگاه میهمان باشگاه استقلال در این سفر هستند.

استقلالى ها براى ديدار مقابل خونه به خونه راهى خرمشهر مى شوند.

حضور استقلالى ها در ضيافت كاپيتان

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است اعضاى تيم فوتبال استقلال پس از برگزارى تمرين امروز براى صرف ناهار مهمان مهدى رحمتى دروازه بان آبى ها باشند.

به اين ترتيب آبى پوشان ناهار را در رستوران مهدى رحمتى صرف خواهند كرد.

ديدار منصوریان و افتخاری

منصوریان سرمربى سابق استقلال روز گذشته برای مشکل مالیاتی خود به دیدار رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه رفت.

برنامه سفر استقلال به خرمشهر

بازيكنان تيم فوتبال استقلال فردا صبح ساعت ١١:٣٠ در يك نوبت تمرينات خود را دنبال مى كنند و سپس پس از صرف ناهار براى سفر به خرمشهر راهى فرودگاه مى شوند.

آبى پوشان پس از حضور در خرمشهر در هتل كاروانسرا مستقر مى شوند.

حضور مديران استقلال و اعضاى هيئت مديره در خرمشهر

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است افتخارى به همراه تمامى اعضاى هيئت مديره روز پنج شنبه راهى خرمشهر شوند تا از نزديك نظاره گر ديدار آبى پوشان مقابل خونه به خونه باشند.

برنامه ویژه شفر براى آکادمى استقلال

شفر برنامه‌های ویژه‌ای برای آکادمی در نظر گرفته و اعلام کرده که ساناک، دستیار اهل جمهور چک را مأمور شناسایی استعداد‌ها و حتی تمرین دادن آن‌ها کرده است.

داور فینال جام حذفی مشخص شد

با تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال حسین زرگر به عنوان داور وسط بازی استقلال برابر خونه به خونه را قضاوت خواهد کرد و حسن ظهیری و سجاد طوری کمک‌های او در این بازی خواهد بود.

بازی تیم‌های استقلال برابر خونه به خونه ساعت ۱۹:۱۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار خواهد شد.

قائدی با استقلال به خرمشهر می‌رود

مهدی قائدی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود به طور کامل در تمرینات استقلال شرکت می‌کند و با این شرایط به احتمال فراوان مهدی قائدی برای بازی با خونه به خونه نامش در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار خواهد گرفت و این شانس را دارد تا در فتح جام حذفی دقایقی برای این تیم به میدان برود.

مصدومان استقلال به فینال حذفی می‌رسند

مجید حسینی مدافع میانی آبی پوشان که چند هفته‌ای را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود در آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر دقایق کوتاهی به میدان رفت تا مشخص شود از بند آسیب دیدگی رها شده و مشکلی ندارد.

فرشید باقری یکی دیگر از مصدومان این تیم که در چند هفته پایانی رقابت‌ها به دلیل مصدومیت از میدان دور بود موفق شد تمریناتش را کامل انجام دهد تا مشخص شود این بازیکن هم از بند آسیب دیدگی رها شده است.

رونمایى از بزرگترین پرچم فینال جام حذفى توسط استقلالى‌ها

طبق هماهنگى‌ها قرار است هواداران تیم فوتبال استقلال حاضر در خرمشهر براى قهرمانى آبى پوشان در فینال جام حذفى از یک پرچم بزرگ رونمایى کنند.

نورافکن در راه بلژیک

شنیده مى شود مدیر برنامه هاى نورافکن براى حضور این بازیکن در تیم شارلوا بلژیک به توافقاتى رسیده است.

البته هنوز نامه رسمى اى در این باره به دست مدیران استقلال نرسیده ى. در صورت دریافت نامه استقلالى‌ها براى اینکه نورافکن را آزاد کنند احتمالا شروطى مبنى بر دریافت مبلغى دارند که اعلام خواهند کرد.

استقلال جزء پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی

سی‌ویکمین قهرمان جام حذفی پنجشنبه هفته جارى از بین تیم‌های استقلال و خونه به خونه بابل مشخص می‌شود.

در فینال‌های گذشته تیم فوتبال استقلال صاحب ۶ قهرمانی شده و در این جام رکوردار است. از طرفى استقلال ٢ سال پیش مقابل ذوب‌آهن در خرمشهر شکست خورد تا از رسیدن به هفتمین قهرمانی باز بماند.

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس با ۵ قهرمانی در جایگاه دوم است و تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان چهار مرتبه قهرمان جام حذفی شده‌اند. ملوان هم سه قهرمانی در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار