نمایندگانی از شورای المپیک آسیا و کمیته‌های ملی المپیک در پیونگ یانگ حضور دارند تا برای برگزاری مسابقه دوی مفرح اول ماه می‌در کره شمالی حضور داشته باشند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المپيك ايران، دبیر کل کمیته ملی المپیک کره شمالی «کو چول هو» طی تماسی تلفنی در گفتگویی دوستانه با نماینده شورای المپیک آسیا که در پیونگ یانگ مستقر است گفتگو کرد.

نمایندگانی از شورای المپیک آسیا، کمیته های ملی المپیک در پیونگ یانگ حضور دارند تا برای برگزاری مسابقه دوی شادی و مفرح اول ماه می در کره شمالی حضور داشته باشند.

2 حزب حاکم در نهایت مسابقه دوی تفریحی را که به منظور شناساندن و معرفی هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا – پالمبنگ برگزار می شود را آماده و برنامه ریزی کردند تا امروز صبح این رقابت از خیابان «چونگ چون» کار خود را آغاز کند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک کره شمالی درباره این مسابقه گفت: «برنامه ریزی کردن برای این مسابقه بخشی از فعالیت کمیته ملی المپیک و شناساندن بازی های آسیایی پیش رو است.»

او گفت: «بازی های آسیایی جاکارتا – پالمبنگ شانس بسیار خوبی برای تیم های ماست تا تجربه ورزشی کسب کرده و تکنیک ها را یاد بگیریم و تبادل دانش را از طریق ارتباط و برخورد با سایر ورزشکاران کسب کنیم.»

کو تاکید کرد: «ما به این بازی ها اهمیت می دهیم و فرصت خوبی است که میزبانی این مسابقه دوومیدانی را تقبل کنیم.»

در مسابقه مذكور بین 150 تا 200 شرکت کننده مسافت 5 کیلومتر را در پیونگ چانگ خواهند دوید.

انتهای پیام/

️کره شمالی آماده مسابقه دوی مفرح به منظور شناساندن بازی‌های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار