جمعی از علمای اهل سنت امروز با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با علمای اهل سنت گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی اخوت و اتحاد بین اهل سنت و شیعه مستحکم است.

وی با بیان اینکه علمای اهل سنت و شیعه در طول تاریخ در کنار هم در حفاظت و پاسداشت اسلام تلاش فراوانی کردند افزود: برای اعتلای اسلام باید اتحاد شیعه و سنی را افزایش دهیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به ترفند‌های دشمنان برای تفرقه افکنی در اسلام خاطر نشان کرد: دشمنان امروز با راه اندازی جنگ نیابتی به دنبال نابودی اسلام هستند که اهل سنت و شیعه باید با هوشیاری واتحاد این نقشه را خنثی کنند.

آیت الله رسول فلاحتی آگاهی بخشی به مردم را مهم دانست و گفت:علمای اهل سنت وعلمای شیعه با اجرای گفتمان درست و علمی معارف دینی را بیشتر برای مردم تبیین کنند تا خرافه و بدعت‌های نادرست از دین دور شود.

وی سیاست را جزیی از مدیریت جامعه اسلامی دانست وافزود: سیاست در کنار معرفت می‌تواند دوبال خدمت مدیران به مردم باشد، اما باید در این راه از سیاست زدگی پرهیز کرد.

در این دیدار حجت الاسلام حسین پور مدیر شعبه گیلان مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت الاسلام خانی پور امام جمعه اهل سنت تالش، حجت الاسلام عبدالهی امام جمعه رضوانشهر، عزت شیخ مدیر مدرسه محمدیه اهل سنت تالش و حجت الاسلام نقدی امام جمعه تالش هر یک در خصوص لزوم اتحاد بیشتر اهل سنت و تشیع سخن گفتند.

 

انتهای پیام/م.ع

جمعی از علمای اهل سنت امروز با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار و گفتگو کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.