مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از آمادگی و همکاری این اداره کل برای برگزاری جشن گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رمضان امیری، مدیر کل زندان های استان و نایب رییس هیئت امنای ستاد دیه کرمان به همراه موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان امروز با امیری خراسانی، مدیر کل ورزش و جوانان  استان دیدار کردند.

این دیدار در راستای برگزاری جشن های گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان انجام شد.

رمضان امیری، مدیر کل زندان های استان و نایب رییس هیئت امنای ستاد دیه کرمان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان گفت: طی پارسال یک شب از 11 شب برنامه گلریزان شهر کرمان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که منجر به آزادی یکی از ورزشکاران و مدال آوران شهر کرمان شد که به جرم بدهی مالی تحمل حبس می کرد.

وی افزود: این برنامه بازتاب گسترده ای در سطح جامعه به ویژه قشر ورزشکار داشت که با کمک به یک ورزشکار زمینه آزادی آن را فراهم کردند.

موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان نیز ضمن گزارشی از برنامه های ستاد دیه در سال جاری برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های گلریزان و تصمیمات این ستاد در استفاده از تمام ظرفیت های استان بیان کرد.

وی نقش ورزشکاران و جوانان را در این امر خیر و خداپسندانه موثر دانست و پیشنهاد داد: یک جشن گلریزان ویژه عموم مردم در سالن فجر با محوریت اداره کل ورزش و جوانان درآستانه عید سعید فطر برگزار شود.

در ادامه، امیری خراسانی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان هم، ستاد دیه را یکی از نهادها و ارگانهایی در سطح جامعه دانست که به تمامی اقشار نیازمند کمک می کند .

 وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی و همکاری خود را در برگزاری جشن گلریزان برای ایام ماه مبارک رمضان اعلام می کند.

امیری خراسانی تصریح کرد: این اداره کل حاضر است، یکی از ورزشکاران و چهره های مطرح کشور که نام آور است را برای شرکت در این مراسم دعوت کند.

انتهای پیام/ب

نشستی برای برگزاری جشن گلریزان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.