سروری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آقای روحانی هرچه زودتر نسبت به تشکیل کابینه‌ای چابک اقدام کند

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: انتظار می‌رود آقای روحانی هرچه زودتر نسبت به تشکیل کابینه‌ای چابک اقدام کند.

برخی وزرا ناکارآمدی خود را به نظام نسبت می‌دهند

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات اخیر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان مبنی بر اینکه برخی وزرا بنده را امیدوار می‌کنند، اما برخی دیگر ناامید، اظهار کرد: آقای روحانی در ابتدای معرفی کابینه خود اصرار داشت که افراد انتخاب شده یکدست، یکپارچه، همدل و هم‌افزا هستند و همه نکات برای انتخاب بهترین افراد در بدنه دولت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اما متأسفانه هنوز چندماهی از شکل‌گیری کابینه دولت دوازدهم نگذشته که شاهد اعتراف رئیس دولت به ناامیدی از برخی از اعضای کابینه هستیم.

دبیرکل جمعیت رهپویان افزود: کهولت و پیری برخی از وزرا باعث شده تا محافظه‌کارانه عمل کنند و قدرت ریسک‌پذیری نداشته باشند و این روزها برخی از اعضای کابینه منافع حزبی و شخصی خود را بر منافع ملی مقدم می‌دانند و به همین دلیل شاخصه‌های لازم را برای مدیریت کشور ندارند، لذا انتظار می‌رود آقای روحانی هرچه زودتر نسبت به تشکیل کابینه‌ای چابک اقدام کند.

سروری تصریح کرد: امروز کشور نیازمند مدیران پرتلاشی است که خستگی را از میدان به در کنند و با روحیه‌ای انقلابی کاروان دولت را به حرکت درآورده و منویات رهبری را اجرایی کنند. طبیعتا وزرای فرسوده، خسته و ناامید نمی‌توانند بار سنگین مسئولیت دولت را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی ادامه داد: برخی وزرا به دلیل آنکه خودشان در بن‌بست قرار دارند کشور را نیز در بن‌بست می‌بینند و تصور می‌کنند که مشکلات حل نخواهند شد و ناکارآمدی خود را به ناکارآمدی نظام نسبت می‌دهند.

سروری تأکید کرد: کشور امروز نیازمند دولتی شاداب، جوان و پرانگیزه است تا بتواند در این شرایط راهکارهای مناسبی را برای برون‌رفت از چالش‌ها اتخاذ کرده و بر اقتصاد مقاومتی تمرکز کند. آقای روحانی باید دولتی را شکل دهد که بتواند در این برهه زمانی وعده‌ های داده شده را محقق کند.

وی ادامه داد: ناامیدی برخی از اعضای کابینه دولت به دلیل آن است که نگاهشان با نگاه جهادی مغایرت دارد و با دیدگاه غربی به مسائل می‌نگرند و کاملا مشخص است که این افراد فاقد روحیه انقلابی هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناری
۱۸:۴۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
به چه منظوره
آخرین اخبار