نشست خبری هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان به مناسب سالروز شهادت شهید مطهری و هفته معلم برگزار شد.

نقش مهم رسانه ها در ترویج اسلام ناب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلامحجت‌الاسلام محمدرضا عباسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام،در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: شهید مطهری از دهه 30 همراه با علامه طباطبایی مبارزه با التقاط را شروع کرد.

وی، بابیان اینکه سازمان منافقین ادعای دین‌داری داشتند و خودشان را مسلمان می‌دانستند، افزود: درواقع منافقین ظاهری مسلمان و باطن بی‌دین داشتد که درنهایت برعلیه ملت و انقلاب اسلامی اقدام به خشونت و ترور شخصیت‌های مطرح کشور ازجمله شهید مطهری کردند.

حجت‌الاسلام عباسی، اضافه کرد: مطهری شهید راه دفاع از ارزش‌های والای اسلامی و مبارزه با التقاط بود و امروز نیز دشمنان به انحای مختلف ازجمله شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال ایجاد التقاط در دین هستند که باید با بهره‌گیری از راه شهید مطهری با این نوع فعالیت‌های دشمنان مقابله کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره درصدد ضربه زدن به‌نظام اسلامی به‌عنوان احیای کننده اسلام اصیل و اهل‌بیت (ع)، در راستای نیل به اهداف شوم خود بودند و درنهایت امروز می‌بینیم که اسلام وهابیت و تکفیر در قالب داعش ظاهرشده است.

وی، با تأکید بر اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام ناب به نام اسلام هستند و کار دشمنان این است که یک اسلام بدلی را به‌جای اسلام اصلی قالب کنند، گفت: دشمنان می‌خواهند که نگذارند که اسلام اصیل و اسلام اهل‌بیت (ع) ترویج شود و امروز شاهد هستیم که سران عربستان اعلام می‌کنند که با اسرائیل مشکلی نداریم.

حجت‌الاسلام عباسی، افزود: قبل از به وجود آمدن داعش اندیشمندان کشورهای اروپایی به این مسئله اذعان داشتند که کشورهای اروپایی در 40 سال آینده مسلمان‌نشین می‌شود و بر همین اساس نیز سرویس‌های جاسوسی غرب بر آن شدند که برای مقابله با این امر، چهره خشنی از اسلام نشان دهند و داعش را به وجود آوردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، تصریح کرد: امروز جنگ فکر و اندیشه و حق و باطل در حوزه فکر است و رسانه‌ها نقش مهمی در راستای ترویج اندیشه‌های اسلام ناب و اسلام فقاهتی دارند، رسانه منبر است که در ترویج انقلاب اسلامی و اسلام اهل‌بیت (ع) بسیار مؤثر هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌ها، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و برد زیادی هم دارند، رسانه یک منبر مدرن است که به‌صورت جهانی مخاطب دارد که بتوانند در زمینه ترویج و نشر احکام اسلام اصیل و اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

 

انتهای پیام/اس

 

رسانه‌ها منبر مدرن ترویج اندیشه اسلام ناب

برچسب ها: مطبوعات ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.